וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות בשוק הטלוויזיה: yes תשיק חבילה עם שירות דיסני פלוס

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 13:14

חברת התקשורת הישראלית הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית הבידור דיסני, ותציע ללקוחותיה חבילה לשירות הסטרימינג בעלות מוזלת. המחיר טרם פורסם

דיסני פלוס. ShutterStock
בדרך לישראל: שירות דיסני פלוס/ShutterStock

חברת yes הודיעה הבוקר (ראשון) על שיתוף פעולה ראשון עם ענקית הבידור דיסני, במסגרתו תציע את שירות הסטרימינג דיסני פלוס, שיושק בישראל ב-16 ביוני, במחיר קבוע ומוזל בחשבונית אחת ללקוחותיה. החבילות יוצעו לכל לקוחות yes (yes+, לוויין ו- STINGTV).

כזכור, בשבוע שעבר נפתחה ההרשמה לשירות דיסני פלוס, במחיר קבוע של 39.90 ש"ח למינוי בתשלום חודשי, או 399 ש"ח למינוי בתשלום שנתי. לכבוד ההשקה המקומית, דיסני מציעה לנרשמים בהרשמה המוקדמת מנוי שנתי במחיר היכרות של 319 שקלים - 12 חודשי צפייה במחיר של 8 חודשים בלבד.

למנויי דיסני פלוס תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-בזמן, כתוביות ודיבוב לעברית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים.

מלבד הלהיטים שהופקו על ידי דיסני ופיקסאר תוכלו למצוא את שוברי הקופות של מארוול, הפקות של אולפני ABC (כמו "אבודים", "האנטומיה של גריי" ו"עקרות בית נואשות") ושל אולפני פוקס, שנרכשו על ידי דיסני ב-2019 (וכוללים למשל את "תיקים באפלה", "24" ו"באפי קוטלת הערפדים").

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שירות יס פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"זהו ציון דרך מרגש נוסף בקשרינו ארוכי הימים עם yes", אמר סיליס ליופולוס סגן נשיא ומנכ"ל מדיה חברת וולט דיסני יוון וישראל, והוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה ולהעניק ללקוחות yes גישה לקטלוג הסרטים, הסדרות והתכנים הבלעדיים של דיסני+".

רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמר: "אנו גאים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני המגיעה לישראל ומודים על האמון שניתן ב-yes. מדובר בשת"פ אסטרטגי המהווה עוד צעד חשוב במהפך של yes בשנים האחרונות ובהפיכתה לחברת הטלוויזיה על גבי האינטרנט המובילה והגדולה בישראל. הבחירה של דיסני ב-yes היא חיבור בין שני מותגים מנצחים שיביא ללקוחותינו את התכנים האהובים והמצליחים של דיסני+ יחד עם הפלטפורמה המתקדמת והתוכן האיכותי ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully