וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הטכנולוגיה Huawei חוזרת לישראל

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 16:34

על אף החרם האמריקני שאוסר עליה להשתמש בשירותי גוגל, היצרנית הסינית חוזרת לשוק הישראלי ביבוא רשמי של קבוצת רונלייט. "אנו מכוונים להציע ערך משמעותי לצרכן הישראלי שיפגוש את החדשנות והאיכות שיש למגוון המוצרים החדשים להציע"

בריטניה אוסרת על שימוש בוואווי, יולי 2020/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

תסתער מחדש על השוק? קבוצת רונלייט הודיעה הבוקר (שלישי) כי חתמה הסכם הפצה עם ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei, במסגרתו תרחיב משמעותית את היצע המוצרים הנמכרים ואת הפעילות העסקית והשיווקית, ותחזור לפעילות בישראל בייבוא רשמי החל מחודש יוני.

תחילה, יימכרו בישראל מגוון רחב של מוצרים מבית Huawei - ביניהם מחשבים ניידים, מחשבי לוח (טאבלטים), מסכי מחשב, שעונים חכמים, אוזניות, מוצרי אודיו ועוד. עם זאת, בשלב זה רונלייט לא צפויה לייבא סמארטפונים של החברה.

"אנחנו שמחים וגאים להרחיב את הפעילות שלנו בישראל בשיתוף פעולה עם רונלייט. אנו מכוונים להציע ערך משמעותי לצרכן הישראלי שיפגוש את החדשנות והאיכות שיש למגוון המוצרים החדשים להציע", אמר אנדי מיאו, מנהל איזורי ב-Huawei.

Huawei. GettyImages
ללא גוגל: Huawei חוזרת לישראל/GettyImages

כזכור, בנובמבר 2019 נכנסה Huawei לרשימה השחורה של ארה"ב, המסכנות, לכאורה, את ביטחון המולדת. החרם שהוטל הותיר את היצרנית הסינית ללא אפשרות להתקין את השירותים השונים של גוגל על מכשירי הסמארטפון שהיא מייצרת, או לשתף פעולה עם חברות אמריקניות אחרות, ואף גרם לפגיעה בהכנסות החברה, ירידה במכירות מכשירי סלולר ולמניעת כניסתה לפרויקטי דור 5 במדינות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully