וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שואבי אבק: דייסון מפתחת רובוטים שמבצעים מטלות בית

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 10:33

ג'ייק דייסון, המהנדס הראשי של דייסון חושף כי החברה בונה את מרכז מחקר הרובוטיקה הגדול ביותר בבריטניה - ומפתחת רובוט שיעזור במטלות השונות בבית. בנוסף, החברה מגייסת מהנדסי רובוטיקה שיצטרפו לפרויקט. צפו בסרטון ההדגמה

דייסון מספקת הצצה לאב טיפוס של רובוטים/דייסון

דייסון חשפה אתמול (שלישי) במסגרת הכנס הבינלאומי לרובוטיקה ואוטומציה (ICRA) שמתקיים בפילדלפיה את פעילותה בתחום הרובוטים הביתיים. החברה הציגה את השאיפות העתידיות שלה בתחום הרובוטיקה וסימנה כי היא מאיצה את הפיתוח של מכשיר אוטונומי המסוגל לבצע מספר משימות ביתיות.

בדייסון חשפו סרטון, המציג זרועות רובוטיות בעודן תופסות פריטים שונים, אינדיקציה לכך שהחברה מפתחת רובוטים ביתיים בתחומים נוספים מעבר לניקיון רצפות. עבודת הפיתוח הסודית מתבצעת בשדה תעופה צבאי לשעבר שהוסב למעבדת פיתוח בשם הולבינגטון, הנמצא בוילטשייר שבאנגליה, ומנוהלת על ידי המהנדס הראשי של דייסון, ג'ייק דייסון.

דייסון רובוטיקס. דייסון,
לא רק שואבי אבק: דייסון מפתחת רובוט שיעזור במטלות הבית/דייסון

בחצי השנה האחרונה, חלקים משדה התעופה עברו שיפוץ מאסיבי על מנת שיוכלו לקלוט 250 מדעני רובוטיקה שעתידים לקרוא לו בית. זהו חלק מתוכנית השקעה על סך 2.75 מיליארד לירות שטרלינג של דייסון, אשר מטרתה היא המשך הפיתוח של טכנולוגיות חדשות, מוצרים ומתקנים. 600 מיליון לירות שטרלינג יושקעו כבר השנה בפרויקט הרובוטיקה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דייסון רובוטיקס. דייסון,
אבטיפוס של הרובוט של דייסון/דייסון

דייסון נמצאת כיום בתהליך גיוס מאסיבי, 2,000 איש כבר הצטרפו לחברה השנה ומחצית מתוכם הם מהנדסים, מתכנתים ומדענים. דייסון שמה לה למטרה לבסס ולהוביל החליטה לשים דגש על השאיפות שלה בעולם הרובוטיקה ולכן החברה מגייסת השנה 250 מהנדסי רובוטיקה מדיסציפלינות שונות ומתכננת לגייס 700 נוספים בחמש שנים הקרובות. תכנית העל של החברה היא להפוך את הולבינגטון למרכז הרובוטיקה הגדול והמתקדם ביותר בבריטניה.

דייסון רובוטיקס. דייסון,
דייסון רובוטיקס/דייסון

ג'ק דייסון, המהנדס הראשי של דייסון, מציין שהחברה העסיקה את מומחי הרובוטיקה הראשונים שלה כבר לפני שני עשורים וכבר השנה מעוניינים ב-250 מומחים נוספים שיצטרפו אליה: "מדובר בהשקעה מאסיבית בתחום הטכנולוגיה הרובוטית, שתוביל למחקר מעמיק בכל המחלקות של דייסון, לרבות הנדסת מכונות, מערכות ראייה, לימוד מכונות ואחסון אנרגיה. אנחנו צריכים את הטובים ביותר בעולם שיצטרפו לשורותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully