וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לנהגים: אפל מיוזיק ו-Waze בשיתוף פעולה

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 14:16

המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהנסיעה שלכם? יש לנו חדשות משמחות: אפליקציית הניווט הודיעה על שיתוף פעולה - ומעתה תוכלו להפעיל את שירות אפל מיוזיק דרך נגן אודיו באפליקציה. עד כה תמכה Waze בספוטיפיי בלבד

Waze. Waze,
Waze/Waze

אחרי המתנה ארוכה זה קורה: Waze (ווייז) הודיעה הבוקר (רביעי) על שיתוף פעולה עם אפל ומעתה ניתן יהיה להפעיל גם את שירות אפל מיוזיק דרך נגן האודיו של האפליקציה. אף שחלון הנגן נשלף מלמעלה, המוסיקה תנוגן ברקע ולא תסתיר את מסך אפליקציית הניווט. כידוע, עד כה תמכה Waze בשירות המוזיקה של ספוטיפיי בלבד.

החיבור בין שתי האפליקציות ייעשה על ידי הצעת השירים מאפל מיוזיק בתפריט הנשלף מראש מסך אפליקציית Waze. "עם חיבור ישיר בין האפליקציות, כעת יוכלו המשתמשים לגשת לתוכן של אפל מיוזיק ישירות מנגן האודיו של Waze. ליהנות מיותר מ-90 מיליון שירים, עשרות אלפי רשימות השמעה שנאספו, Apple Music Radio ועוד בזמן הניווט", נכתב בהודעה מטעם החברה.

וויז ואפל מיוזיק בשיתוף פעולה. Waze,
מעתה ניתן יהיה להפעיל גם את שירות אפל מיוזיק דרך נגן האודיו של האפליקציה/Waze

כיצד מתחברים לאפל מיוזיק עם נגן האודיו של Waze?

ראשית, יש לעדכן את גרסת המכשיר לגרסה 15 של iOS ולגרסה 4.83 של Waze. הגרסה עדכנית? יופי. עכשיו פתחו את Waze והקישו על סמל תו המוזיקה כדי לבחור באפל מיוזיק כאפליקציית האודיו.

תוכלו גם להשתמש בכפתור 'אהבתי' כדי להתאים אישית את ההמלצות שלכם. אם אתם לא רואים את סמל תו המוזיקה, עברו אל הגדרות > נגן שמע, והפעילו את "הצג נגן שמע".

כמו כן, חשוב מאוד שתזכרו שלא לגעת במכשיר הנייד בזמן נהיגה - מומלץ להמתין לזמן בו אתם נייחים או בקשו מהנוסע שלידכם לעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully