וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם עושה טוויטר ו-Huawei חוזרת לישראל | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 15:20

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: ענקית הטכנולוגיה Huawei חוזרת לישראל, פיצ'ר חדש בדרך לאינסטגרם והחללית של נאס"א תיעדה ליקוי ירח מהחלל

וואלה! תתחברו/וואלה!

Huawei לא מוותרת

תסתער מחדש על השוק? קבוצת רונלייט הודיעה אתמול (שלישי) כי חתמה הסכם הפצה עם ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei, במסגרתו תרחיב משמעותית את היצע המוצרים הנמכרים ואת הפעילות העסקית והשיווקית, ותחזור לפעילות בישראל בייבוא רשמי החל מחודש יוני.

תחילה, יימכרו בישראל מגוון רחב של מוצרים מבית Huawei - ביניהם מחשבים ניידים, מחשבי לוח (טאבלטים), מסכי מחשב, שעונים חכמים, אוזניות, מוצרי אודיו ועוד. עם זאת, בשלב זה רונלייט לא צפויה לייבא סמארטפונים של החברה.

כזכור, בנובמבר 2019 נכנסה Huawei לרשימה השחורה של ארה"ב, המסכנות, לכאורה, את ביטחון המולדת. החרם שהוטל הותיר את היצרנית הסינית ללא אפשרות להתקין את השירותים השונים של גוגל על מכשירי הסמארטפון שהיא מייצרת, או לשתף פעולה עם חברות אמריקניות אחרות, ואף גרם לפגיעה בהכנסות החברה, ירידה במכירות מכשירי סלולר ולמניעת כניסתה לפרויקטי דור 5 במדינות בעולם.

עוד פיצ'ר חדש בדרך לאינסטגרם

אינסטגרם לא מפסיקה להפתיע וממשיכה לעדכן פיצ'רים חדשים. הרשת החברתית תשיק בקרוב כפתור בשם "Repost" ("פרסום מחדש") - שעובד קצת כמו ה-Retweet בטוויטר- ויאפשר לכם לפרסם מחדש בפיד פוסטים שאהבתם.

עם זאת, בשונה מה-Retweet של טוויטר, הכפתור של אינסטגרם מעט מוגבל יותר: פוסטים ששותפו באמצעות הכפתור יופיעו מחדש רק בפיד של חבריו של המשתף.

החללית של נאס"א תיעדה ליקוי ירח מהחלל

לפני כשבועיים אירוע ליקוי ירח (בסוף השבוע של ה-15-16 מאי). מלבד תושבי כדור הארץ, לליקוי הזה הייתה צופה אחת נוספת, קצת פחות שגרתית - החללית "לוסי" של נאס"א, שצפתה בו ממרחק של 100 מיליון קילומטר, כ-70% המרחק בינינו ובין השמש. "לוסי" צפתה בליקוי באמצעות מצלמת האבחנה הגבוהה הפאנכרומטית שלה.

החללית של נאס"א "ראתה" כיצד כדור הארץ מטיל את צילו על הירח, כך שנראו לחללית ממש כמו שני פנסי מכונית, אם הייתם צופים בהם ממרחק של 400 מטר. בסרטון קצרצר ששחררה נאס"א, ניתן לראות את כדור הארץ בצד אחד של התמונה, עם תנועת הציר שלו, והירח בקצה התמונה השני, תוך שהוא נעלם מהנוף בהיכנסו לצל כדור הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פתחו יומנים

על פי דיווח חדש התאריך כבר נסגר ואירוע ההכרזה השנתי של אפל צפוי להתקיים ב-13 בספטמבר.
אפל צפויה לחשוף באירוע החגיגי את סדרת האייפון 14 - שתכלול גם הפעם ארבעה דגמים בסך הכל. בנוסף, אנחנו צפויים לקבל גם גרסה חדשה לאיירפודס פרו - ואפילו שלושה דגמי שעונים חדשים, בהם הדור הבא של האפל ווטש SE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully