וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש משמעותי יגיע לאייפון 14, והוא קיים באנדרואיד כבר שנים

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 17:42

אולי הפעם זה יקרה? לפחות שני דגמים בסדרת האייפון 14 צפויים לשלב תצוגת Always-On - שתאפשר להתעדכן בהתראות מבלי ללחוץ על המסך. וזה מה שעוד ידוע

אייפון 14. Jon Prosser,
אייפון 14/Jon Prosser

סדרת האייפון 14 נמצאת במרחק של כשלושה חודשים מאיתנו - והדיווחים ברשת נמשכים: לפי דיווח של מארק גורמן מסוכנות הידיעות בלומברג, דגמי האייפון 14 פרו והאייפון 14 מקס יגיעו עם מסך בטכנולוגית Always-On, שיאפשר לצפות בהתראות ובשעה מבלי להפעיל את המסך.

אפשרות ה-Always-On, בה המסך עובר למצב של בהירות נמוכה עד "שתעירו" אותו, תגיע ביחד עם מערכת ההפעלה iOS 16 שתשוחרר בספטמבר. למעשה מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר ב-Apple Watch, השעונים החכמים של החברה, ואף במכשירי אנדרואיד רבים כבר מספר שנים.

הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
ניתן יהיה להתעדכן בשעה או בהתראות, מבלי ללחוץ על המסך/Jon Prosser

מה עוד אנחנו יודעים? על פי דיווחים אחרים שפורסמו לאחרונה השינוי המשמעותי ביותר צפוי דווקא להיות בחלקו הקדמי של האייפון, שכן אפל צפויה להמשיך במשימה להקטנת המגרעת בראש המסכים, כאשר הצמצום המשמעותי ביותר מגיע באמצעות מעבר למגרעת בתצורת "חורים" - בדומה לסדרת ה-Galaxy של סמסונג, שם ישולב חיישן ה-Face ID (זיהוי פנים) וחיישן הצילום.

שאר העיצוב, כמו מסגרת המכשיר, צפוי להישאר די זהה - עם מסגרת שעשויה מפלדת אל-חלד. עם זאת, מערך הצילום בחלקו האחורי צפוי לגדול עוד קצת (כמו בדור הנוכחי) ולתפוס שטח גדול יותר בגב המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully