וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר כבר להזמין כרטיסים: בקרוב - מסע של 6 שעות בחלל בכדור פורח

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 22:30

החללית של חברת Space Perspective, הבנויה ככדור פורח, תמריא לגובה של 32 קילומטר מעל פני כדור הארץ ותצא למסע של שש שעות בסך הכל - כולל זמן ההמראה. רוצים לקנות כרטיס? זה המחיר

מסע בכדור פורח בחלל. SPACE PERSPECTIVE,
מסע בכדור פורח בחלל/SPACE PERSPECTIVE

לטוס לחלל בכדור פורח - נשמע כמו פנטזיה? מתברר שהחלום הזה קרוב יותר מתמיד. חברת Space Perspective מפתחת בימים אלו חללית המונעת עם בלון בשם Neptune One. החללית, הבנויה ככדור פורח, תמריא לגובה של 32 קילומטר מעל פני כדור הארץ ותצא למסע של שש שעות בסך הכל - כולל זמן ההמראה, השהות בחלל והנחיתה חזרה לכדור הארץ.

על אף הספקות שעולות לגבי טיסה בכדור פורח לחלל והתהייה האם הכדור יחזיק מעמד, מייסדי החברה מאמינים מאוד ב- Neptune One. בני הזוג ג'יין פוינטר וטבר מקאלום שהקימו את Perspective , צברו הישגים רבים בתחום החדשנות והחקירה בחלל במהלך 20 השנים האחרונות.

בין היתר הם שיכללו טכנולוגיות עבור חלליות כולל תחנת החלל הבינלאומית, ויעצו לאלון מאסק לגבי טיסת החלל האנושית של SpaceX. הם גם הובילו את צוות StratEx - Stratospheric Exploration שהמציא חליפת חלל עצמאית ותוכנית המאפשרת חקר אנושי של הסטרטוספירה בגובה 304,800 מטר. במסגרת התכנית הזאת, המהנדס הבכיר בגוגל אלן יוסטאס, קבע את שיא העולם בטיסות חלל אנושיות המונעות על ידי SpaceBalloon בגובה 41,452 מטר. בני הזוג אף עומדים מאחורי חברת טכנולוגיית הבלונים World View Enterprises שפיתחה תקשורת וחישה מרחוק.

החללית/כדור פורח של SPACE PERSPECTIVE. SPACE PERSPECTIVE,
תמריא לגובה של 32 קילומטר מעל פני כדור הארץ/SPACE PERSPECTIVE

מעבר לטכנולוגיה המתקדמת, החברה מתגאה בחוויית טיסה נוחה במיוחד - ה- Neptune One יכלול טרקלין עם כסאות שכיבה וחלונות גבוהים שיציגו את הנוף הקסום של החלל. "המשימה שלנו היא לתת השראה לחוקרי החלל להתחבר יותר עם הפלנטה שלנו ואחד עם השני. טרקלין החלל שלנו הוא שונה ממה שקיים בחלליות אחרות. אנחנו מציעים למטיילים את ההזדמנות לצלם תמונות פנומנליות, ליהנות מתוכן אינטראקטיבי, מחוויות אוכל של פעם בחיים ופשוט לספוג את הנופים", כך אומרת ג'יין פוינטר למגזין FORBES.

גודלו שלו טרקלין החלל יהיה 18 מ"ר - חלל המאפשר למקסימום שמונה אנשים להתרווח ולנוע בחופשיות מבלי לסבול מצפיפות. המשתתפים בטיסה יוכלו לצפות מחלונות של 360 מעלות בנוף של 724 ק"מ לכל כיוון. הם יוכלו להתרווח על כורסאות עמוקות שניתן לכוון אותם כך שיכללו שני מושבים בלבד ויתאימו לארוחת ערב או לאירוע מיוחד. החללית תקושט כולה בצמחים ועשבי תיבול שמיועדים גם לעיצוב וגם להכנת שתייה ומזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כך החללית נראית מבפנים. SPACE PERSPECTIVE,
גודלו שלו טרקלין החלל יהיה 18 מ"ר – חלל המאפשר למקסימום שמונה אנשים להתרווח/SPACE PERSPECTIVE

אם כל ההליכים והבדיקות יתנהלו כמתוכנן, ההמראה של חללית כדור הפורח מתוכננת לסוף שנת 2024 ב-Space Coast Air and Spaceport, הממוקמת בסמוך למרכז החלל קנדי של נאס"א בפלורידה. החברה מתכננת לאסוף נוסעים מכל העולם באמצעות אונייה. ואם אתם שואלים איפה מזמינים טיסה, אז צר לנו לבשר ש-600 המושבים לטיסות בשנה הראשונה להשקת החללית כבר אזלו. נחכה לטיסות הבאות. רוצים להזמין כרטיס? לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • כדור פורח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully