וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג צילמו תמונה ב-200 מגה-פיקסל ואז תלו אותה על בניין שלם

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 20:16

סמסונג החליטו להעמיד למבחן את החיישן החדש שלהם של 200 מגהפיקסל, ולנצל כל פיקסל למקסימום: הם הדפיסו ותלו תמונה של חתול בגודל 616 מטר רבוע על קיר בניין שלם. צפו

הבדיחה הקבועה שלנו כתבי הטכנולוגיה לגבי כמות המגהפיקסלים במצלמות, שזה לא כל כך משנה, אלא אם אתם רוצים לצלם תמונה שתהפוך להיות כרזה מעל נתיבי איילון. אבל עם חיישן התמונה החדש של סמסונג של 200 מגהפיקסל בשם ISOCELL - הם החליטו להפוך את הבדיחה שלנו למציאות.

סמסונג צילמו תמונה מקצועית של חתול באמצעות החיישן החדש, והחליטו שהם מדפיסים אותה על כרזה ענקית שתתלה על בניין שלם. כמה ענקית? 616 מטר רבוע, 28 מטר רוחב ו-22 מטר גובה, בערך פעם וחצי השטח של מגרש כדורסל תקני.

חתול ממצלמת 200 מגה-פיקסל של סמסונג. סמסונג,
החתול ממצלמת 200 מגה-פיקסל של סמסונג בתמונת ענק/סמסונג

כיון שמדובר בחיישן שעדיין בפיתוח, קודם נבדקו תנאי התאורה והקומפוזיציה, ואז נעשו התאמות לחיבור עם הלוח שעליו יושב החיישן. הצלם היוג'ונג קים, מספר כי היה סקרן לראות את התוצאה, שכן חיישנים של 200 מגהפיקסלים (כלומר, 200 מיליון פיקסלים) הם נדירים גם במצלמות DSLR מקצועיות. "לא האמנתי למראה עיניי כשהתמונה הוגדלה ל-100%. נדהמתי מרמת הפירוט".

גם הליך ההדפסה היה לא פשוט. מן הסתם, תמונה בגודל של 616 מטר רבוע לא יכולה להיות מודפסת בבת אחת, אלא הודפסה על 12 יריעות בד ברוחב 2.3 מטרים במדפסת דפוס רחב, שנתפרו יחדיו. אז היצירה הועמסה על משאית, והותקנה על קיר הבניין בעזרת עגורן.

צ'אנגוואן קים מסמסונג שהוביל את הפרויקט, אמר "כשהתמונה נחשפה, הגודל העצום שלה באמת היכה בי, ולא רק בגלל הגודל הפיזי. הרגע שבו חזיתי ב-200 מיליון פיקסלים שמתארים בפירוט את העיניים והפרווה של החתול, הבנתי את כל המאמץ שהושקע במוצר הסופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully