וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "סדרות" מבקש תרומות מהגולשים ומצלמת 200 המגה-פיקסל של סמסונג | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 13:55

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אתר "סדרות" נחסם ומבקש תרומות מהגולשים, פרטים חדשים על המסך של האייפון 14 פרו - ואינסטגרם ממשיכה להתעדכן

וואלה! תתחברו/וואלה!

שדרוג חדש-ישן לאייפון 14 פרו

סדרת האייפון 14 נמצאת במרחק של כשלושה חודשים מאיתנו - והשמועות ברשת נמשכות: לפי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, דגמי האייפון 14 פרו והאייפון 14 מקס יגיעו עם מסך בטכנולוגית Always-On, שיאפשר לצפות בהתראות ובשעה מבלי להפעיל את המסך.

האפשרות החדשה תגיע ביחד עם מערכת ההפעלה iOS 16 שתשוחרר בספטמבר, ולמעשה מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר באפל ווטש, השעונים החכמים של החברה, ואף במכשירי אנדרואיד רבים כבר מספר שנים.

המאבק של אתר "סדרות" נמשך

לאחר פסיקת בית המשפט הפדרלי בארה"ב, אתר "סדרות", המציע תוכן וידאו פיראטי בהיקף נרחב, נחסם בסוף השבוע האחרון - אך חזר בינתיים עם כתובת חדשה - שככל הנראה תיחסם גם כן בימים הקרובים.

בנוסף, מנהלי האתר הפיראטי פנו לגולשים בבקשה לסיוע כספי שיעזור להם לשרוד את המאבק המשפטי, וכתבו: "אתם מוזמנים לסייע לנו על ידי תרומות ורכישות מנוי". כחלק מפסק הדין, בית המשפט פסק פיצוי בגובה 7.6 מיליון דולר מכל אחד מהגופים הפיראטים בגין הפרת זכויות יוצרים, והוציא צו לכל ספקיות הטכנולוגיה שהפיצו את האתרים הפיראטיים לחדול לאלתר מלספק שירותים.

אינסטגרם ממשיכה להתעדכן

אינסטגרם ממשיכה להתעדכן: הרשת החברתית תאפשר לכם בקרוב לבחור את אופן חיתוך התמונות בפרופיל - ריבוע (יחס 4:3) או ורטיקלי (לאורך). בנוסף, בקרוב ניתן יהיה לנעוץ פוסטים שאהבתם במיוחד בראש עמוד הפרופיל - ממש כמו בטיקטוק.

וזה לא הכל - אדם מוסרי, מנכ"ל הרשת החברתית, התייחס בשאלות לעוקבים באפליקציה ואמר כי העיצוב החדש, שמציג תוכן במסך מלא, לא יפגע בחשיפה לתמונות בפיד. מי שיראה עניין בתמונות יחשף ליותר תמונות - ולהפך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סמסונג מתגאה בחיישן הצילום החדש שלה

המירוץ למצלמת 200 מגה-פיקסל נמשך: סמסונג רוצה להציג את היכולות של חיישן הצילום המתקדם שיגיע ככל הנראה למכשיר הדגל הבא שלה - ועושה את זה… הכי גדול של אפשר.

החברה הדפיסה ותלתה על גורד שחקים שלט חוצות ענק בגודל של 616 מטרים-רבועים - בערך פי אחד וחצי מגודל של מגרש כדורסל. בסרטון מאחורי הקלעים ניתן לראות את תהליך הצילום - ובסיום את התמונה הסופית, שבה מופיע חתול בריטי מתוק ואפור על רקע בצבע ירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully