וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תיפלו בפח: חברות הביגוד לא מחלקות לכם שוברי מתנה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 12:59

שוב זה קורה - ושוב משתמשים נופלים בפח: עמודים המתחזים לרשתות אופנה מבטיחים למשתמשים חדשים שוברי מתנה בתמורה לשיתוף, אלא שהם לא יקבלו דבר. זה מה שכדאי שתדעו

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

בימים האחרונים לא מעט ישראלים נתקלים בעמודי אינטסגרם חדשים של רשתות אופנה מוכרות - בהן "נייקי" ו"קלווין קליין",שמבטיחים להעניק לאלפי העוקבים הראשונים כרטיסי מתנה בסך 500 או 700 שקלים. וצר לנו לאכזב, לא מדובר בתרגיל שיווקי של המותגים, אלא בהונאה מתוחכמת וותיקה.

"לכבוד הקמת העמוד החדש" של "נייקי", היוצרים הבטיחו ל-20,000 האנשים הראשונים שיעקבו ויפרסמו את העמוד החדש בסטורי שלהם שובר של 500 שקלים לקניות ברשת החנויות. בעמוד אחר, המתחזה לחברת האופנה "קלווין קליין", הוצע ל-10,000 העוקבים הראשונים שובר של 700 שקלים.

עמוד המתחזה לחברת נייקי. צילום מסך,
העמוד המתחזה למותג "נייקי"/צילום מסך

מן הצפוי, מדובר בהונאה ולמותגים אין כל קשר לעמודים המתחזים, ומשתמשים שישתפו ויעזרו ליוצרים לצבור אלפי עוקבים, לא יקבלו הדבר. למעשה, כאשר העמוד יצבור כמות עוקבים גדולה משמעותית - הוא ישנה את שמו ויוכל להשתמש בחשיפה לדברים אחרים ואולי מפוקפקים אף יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמוד המתחזה לחברת קלווין קליין. צילום מסך,
העמוד המתחזה למותג "קלווין קליין"/צילום מסך
העמוד המתחזה למותג "נייקי". צילום מסך,
עמוד נוסף מציע קופון לעוקבים החדשים/צילום מסך

איך תזהו שמדובר בעמוד האמיתי? זה די פשוט: גשו לאתר הרשמי של המותג והקליקו על הקישור לעמוד האינסטגרם (בדרך כלל מופיע כלוגו). בנוסף, כדאי לזכור שלרוב לרשתות האופנה הגדולות יש תג אימות (וי כחול) ליד השם, שמאשר שמדובר בחשבון המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully