וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חיכו לזה: אינסטגרם בשורה של חידושים

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 15:09

מנכ"ל הרשת הכריז על שורה של פיצ'רים חדשים שיגיעו כבר בימים הקרובים לכלל המשתמשים - כולל האפשרות להגברת סינון תוכן פוגעני

אינסטגרם. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אינסטגרם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, חשף אמש (שלישי) חידושים בפלטפורמה, שצפויים לשמח במיוחד את המשתמשים - שמחכים לזה כבר זמן רב. בין העדכונים, שיגיעו כבר בימים הקרובים, אפשר למצוא את האפשרות לנעוץ פוסטים, כך שיופיעו בראש העמוד למי שמבקר בפרופיל.

לחובבי הווידאו - כעת ניתן יהיה לצלם ולערוך סרטוני רילס באורך של עד כ-90 שניות, ולייבא קטעי קול לאינסטגרם. ניתן יהיה ליצור קטעי קול מכל סרטון שאורכו יותר מחמש שניות, ולאפשר ליוצרים נוספים להשתמש באודיו החדש.

וזה לא הכל, מוסרי חשף כי סטיקרים מהסטוריז כמו שאלות ותשובות, סקרים ושאלונים, יהיו זמינים כעת גם בסרטוני רילס - ויסייעו ליוצרי התוכן להגביר את המעורבות והעניין של הצופים. לצד זאת, הצופים יוכלו להגיב לתכנים השונים באמצעות אימוג'ים, בדומה לאפשרויות התגובה בסטוריז.

הרשת החברתית גם מגבירה את סינון התוכן הרגיש (פוגעני) - בהודעה בבלוג הרשמי פרסמה אינסטגרם כי תפעיל את סינון התוכן בכל הפלטפורמה, ולא רק בפיד ה-Explore כפי שהיה עד כה. כברירת מחדל התוכן יופיע באופן הרגיל (Standard), ומשתמש שירצה להיחשף לפחות תוכן רגיש - או יותר - יוכל לעשות זאת בהגדרות.

"תכנים אלו לא בהכרח מפרים את כללי הקהילה של הפלטפורמה, אך עלולים לייצר חוסר נוחות או לפגוע באנשים מסוימים, כמו תכנים עם רמיזות מיניות או ביטויי אלימות - ולכן הפלטפורמה מגבילה אותם", אומרים ברשת החברתית. לדברי החברה, המטרה היא להגביל את הנראות של פוסטים מסוימים שסומנו כתכנים רגישים, כדי לעזור למשתמשים להימנע מפוסטים שהם מעדיפים לא לראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully