וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכרות ראשונית עם דור המסכים החדש של סמסונג

בשיתוף סמסונג

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 11:53

טכנולוגיה שמדמה את פעולת המוח האנושי, חיישן תאורה מובנה שמתאים אוטומטית את הבהירות והגוון, סאונד עוטף, בשורה לגיימרים ואפילו טרנד ה-NFT. הכירו את הטלוויזיות החדשות של סמסונג, משנות את חוקי המשחק

ב-1959 טבע פרופסור המדיה הקנדי מרשל מקלוהן את המושג "הכפר הגלובלי". בכך הוא המחיש כיצד אנשים בקצוות שונים של העולם משתפים זה את זה בתכנים ובתובנות. זה קרה, זכרו, הרבה לפני עידן הרשתות החברתיות המוכר לנו כיום, ואפילו לפני השידור הטרנס-אטלנטי הטלוויזיוני הראשון, שעלה לאוויר רק ב-1967.

אין ספק כי הטלוויזיה הייתה ה"מוציאה לפועל" העיקרית בחזון של מקלוהן, שגם יותר מ-60 שנה לאחר מכן נותר רלוונטי. לאורך השנים שימשה הטלוויזיה ככלי לעיצוב מחודש של התרבות המקומית והעולמית. עם העיצוב הזה הגיעו שכלולים טכנולוגיים, והקופסה שהכירו סבינו והורינו בשנים המוקדמות יותר הפכה למכונת מולטימדיה חכמה שנותנת יותר מסתם "שידורים". הרבה-הרבה יותר, כפי שאתם בוודאי יודעים.

דור המסכים החדש כבר כאן. בואו נערוך איתו היכרות ראשונית.

דור המסכים החדש של סמסונג. יח"צ,
אחת הטכנולוגיות המאוחרות שמשדרגות את חוויית הצפייה היא טלוויזיית ה-QLED, שלוקחת את ה-LED שהכרנו צעד קדימה/יח"צ

הטכנולוגיות החדשות של סמסונג בטלוויזיות

אחת הטכנולוגיות המאוחרות שמשדרגות את חוויית הצפייה היא טלוויזיית ה-QLED, שלוקחת את ה-LED שהכרנו צעד קדימה. מדובר בטכנולוגיה חדשנית, בעלת יתרונות ברורים באיכות התמונה. כל זה לא אומר שלא תוכלו להסתפק במסכי LED, שעדיין מספקים אף הם צפייה חדה. הכול, בסופו של דבר, עניין של תקציב.

כך, למשל, דור ה-LED האחרון של סמסונג, ה-Neo QLED 8K, משתמש בטכנולוגיה של נוריות קוואנטום מיני-LED (ה-Q מתייחס לקוואנטום), המשולבות עם מעבד תמונה K8, שמדמה את פעולת המוח האנושי ביכולותיו. טכנולוגיית ה-QLED 8K, משתמשת במיפוי ניגודיות ברמת 14 ביט, המשדרגת גם תמונה של סרטים ותוכניות ישנים יותר, ומציעה צבעים מדויקים ואיכות תמונה משופרת. וכל זה עוד לפני שדיברנו על משחקים. לזה נגיע מיד.

בנוסף, סדרת ה-Neo QLED 2022 של סמסונג מתאפיינת במצב EyeComfort, המתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה/זריחה. כאשר התאורה הסביבתית משתנה, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים יותר ומשנה את רמת האור הכחול בהתאם. הדבר מאפשר ליהנות מחוויית צפייה נוחה יותר בשעות הערב, הודות לרמה נמוכה יותר של אור כחול אשר עשוי להשפיע על איכות השינה.

דור המסכים החדש של סמסונג. יח"צ,
סמסונג מציעים אינספור אפשרויות גימור לטלוויזיות שלהם ושלל אביזרים/יח"צ

לא רק לצופה הממוצע

כמעט לכולנו יש כיום קונסולת אקסבוקס או פלייסטיישן בבית, וחשוב שהטלוויזיה תתמוך גם בחוויית משחק טובה, עם הקצבים הגבוהים והגרפיקה העשירה שהקונסולות מספקות, כמו גם שירותי משחקים בהזרמה שהפכו להיות הלהיט של השנה האחרונה.

עבור גיימרים צעירים, QLED 8K מצוידת במנוע חדשני שמספק ביצועים לא פחות ממדהימים. שיפור תנועה עד ל-144 הרץ יבטיח שכל משחק ירוץ חלק בלי טשטושים, השהיות או קריעות מסך. את הקונסולה תוכלו לחבר לכל אחת מארבע כניסות HDMI 2.1 שהפכו לסטנדרט השולט. בסמסונג הוסיפו סרגל משחקים על המסך שיקל עליכם לשחק עם הגדרות תמונה, צליל, חיבור אזניות וכו', ועוד חידוש הוא Gaming Hub שמאפשר גישה נוחה לשירותי חיפוש משחקים וסטרימינג בלי צורך בחומרה נפרדת או מתקן אחסון חיצוני.

וזה לא הכול. פלטפורמת ה-Gaming Hub של סמסונג תעודד את השחקנים למצוא משחקים אהובים ולעבור אליהם מהר יותר באמצעות שירותי הזרמה של משחקים. לשחקנים תהיה גישה לספריה עשירה של משחקים, הודות לשיתופי הפעולה של סמסונג עם החברות המובילות בתעשייה - NVIDIA GeForce Now, Stadia ו-Utomik. צפו לעוד חידושים בהמשך.

דור המסכים החדש של סמסונג. יח"צ,
QLED 8K מצוידת במנוע חדשני שמספק ביצועים לא פחות ממדהימים/יח"צ

טרנד ה-NFT - בטלוויזיה שלכם

עבור מי שכבר מתמצא מעט בעולמות ה-NFT, המסך של סמסונג הוא כלי עבודה מצוין. במסכים החדשים תמצאו את פלטפורמת ה-NFT של סמסונג, בשיתוף מובילת התעשייה Nifty Gateway. מדובר בפלטפורמה שמאפשרת גם להיחשף לאמנות דיגיטלית וגם להציג אותה. למעשה, זוהי דרך חדשה ופורצת דרך לאסוף ולהציג עבודות.

סאונד שעוטף את הצופה

מה עוד כדאי שתדעו? המסכים של סמסונג מגיעים טכנולוגיית סאונד המכונה OTS (Object Tracking Sound), זו מאפשרת לצליל לעקוב אחר כל תנועה המתרחשת בתוכן בו צופה המשתמש על גבי הטלוויזיה, ותיתן למשתמש חווית סאונד טובה יותר בחלל.

אבל, כידוע, תמונה היא רק חצי החוויה, ומה עם הקול? הטלוויזיות החדשות של סמסונג לשנת 2022, יודעות להסתנכרן באופן מלא עם סאונד בר, עם צליל עמוק ותמיכה בדולבי אטמוס. הסאונד ברים החדשים של סמסונג, כמו ה-Ultra Slim או סדרה S מספקים צליל מושלם, והם בני הלווייה המושלמים לטלוויזיות של סמסונג השנה - השילוב המנצח של טלוויזיה וסאונד בר שמשלים את החוויה.

ולבסוף, כיון שהטלוויזיה זה משהו שיושב אצלנו בסלון וכדאי שגם ייראה טוב, נכון? סמסונג מציעים אינספור אפשרויות גימור לטלוויזיות שלהם, ושלל אביזרים, כדי שהטלוויזיה לא רק תראה טוב, אלא גם תיראה טוב.

בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully