וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות ספיר נחום - טיקטוק הודיעו: חסמנו את החשבון של בן זוגה

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 12:50

בעקבות דיווחים של משתמשים, הרשת החברתית חסמה את חשבונו של החשוד, וואלא ג'מאל. ביום שני הוארך מעצרו בשבוע, זאת בעוד נמשכים החיפושים אחר בת זוגו לשעבר

סרטוני הטיקטוק של וואלא ג'מאל

בווידאו: בן זוגה לשעבר של ספיר נחום, החשוד בהיעלמותה, לועג למסעדת אורי בורי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

חשבון הטיקטוק של וואלא ג'מאל, החשוד במעורבות בקשירת הקשר להיעלמות ספיר נחום, נחסם לאחר מעצרו - כך מסרו בטיקטוק ישראל לוואלה! טכנולוגיה. לדברי הרשת החברתית, משתמשים רבים דיווחו על החשבון עם פרסום שמו של החשוד. ביום שני הוארך מעצרו בשבוע, זאת בעוד נמשכים החיפושים אחר בת זוגו לשעבר.

ג'מאל נחשב ל"כוכב טיקטוק" בחברה הערבית, שנוהג להעלות סרטונים, בהם הוא מברך בין היתר על אלימות נגד שוטרים. בחודש שעבר הוא נעצר לאחר שנכנס רכוב על סוס לקיבוץ כפר מסריק בצהרי שבת, קרא קריאות בוטות והשמיע מוזיקה בקול רם.

ספיר נחום. -, עיבוד תמונה
ספיר נחום/עיבוד תמונה, -

בסרטון אחר שפורסם בטיקטוק, נמצא וואלא ג'מאל סמוך למסעדת אורי בורי אחרי שנהרסה באירועי ההתפרעות במבצע שומר החומות. בתיעוד הוא מברך על ההרס ולועג לשמה. "לא נשאר חלון אחד, מה קרה לך? למה אתה בוכה?", אמר.

ג'מאל נעצר לראשונה בשנת 2006, ומאז נעצר 16 פעמים בגין עבירות שונות. בעבר ריצה החשוד מאסר ארוך בגין שוד מזויין של סניף דואר, בו הוא ושותפו שדדו כ-15 אלף שקלים. באותו אירוע איים על עובדי הסניף ועוברי אורח באמצעות נשק חם, שבו גם ירה לשם הרתעה במהלך מנוסתו.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully