וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של HTC: תשיק כנראה טלפון תומך מציאות מדומה

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 17:50

חברת HTC נעדרה בשנים האחרונות משוק הסמארטפונים, אבל לא משוק הטכנולוגיה, שם היא מקדמת עולם מציאות מדומה משלה בשם VIVE. כעת החברה הודיעה על אירוע הכרזה מסתורי

HTC. ShutterStock
HTC/ShutterStock

האם HTC חוזרת לשוק הסמארטפונים? החברה נעלמה מהשוק הזה בשנים האחרונות אחרי שמכרה את חטיבת הסמארטפונים שלה לגוגל (שהפכה אותה לבית היוצר של טלפוני פיקסל), אבל כעת היא מוציאה הזמנה לאירוע השקה ב-28 ביוני, שכנראה קשור לסמארטפון חדש שיישא שוב את שמה.

HTC אמנם יצאה משוק הסמארטפונים, אבל לא משוק הטכנולוגיה האישית - החברה מקדמת עולם וירטואלי תחת המותג VIVE, ביחד עם קסדות מציאות מדומה מתוצרתה אותן היא מפתחת ביחד עם ענקית המשחקים Valve - ומתחרה במטאוורס של פייסבוק. הטלפון החדש שכנראה יושק, כנראה קשור ל-Viverse שהופיע בתגיות של ההזמנה המסתורית.

HTC. ShutterStock
HTC: מוציאה הזמנה לאירוע השקה ב-28 ביוני/ShutterStock

הטלפון, כך מדווחים ב-9to5Google, היה אמור להיות מושק עוד באפריל, אבל סבל מעיכובים בשם התפרצות מגפת הקורונה במולדתה של HTC, הלוא היא טאיוואן.

כך או כך, HTC היא שם שהיה ועודנו שם משמעותי בעולם הטכנולוגיה האישית, ושובה לשוק הזה הן בשורות משמחות לחובבי הטכנולוגיה, כמובן, נחכה בציפייה ל-28 בחודש לראות מה HTC חושפת, ונדווח לכם כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully