וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האייפון 14 יגיע עם בשורה לחובבי הסלפי

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 13:02

על פי דיווח של אנליסט בכיר, מכשירי הדגל הבאים של אפל, שיוכרזו בחודש ספטמבר, יגיעו עם שדרוג משמעותי במצלמה הקדמית. זה מה שידוע כרגע

הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14 פרו/Jon Prosser

בעוד כשלושה חודשים תכריז אפל על סדרת האייפון 14 - והשמועות נמשכות: לפי דיווח של האנליסט מינג-צ'י קואו, הידוע בתחזיותיו המדויקות, אפל תשדרג את המצלמה הקדמית (סלפי) של מכשירי הדגל החדשים.

לדבריו של מינג-צ'י, המצלמה החדשה תכלול פוקוס אוטומטי, דבר שיספק איכות טובה משמעותית לצילום תמונות וסרטונים בהשוואה למצלמה פוקוס קבוע של סדרת האייפון 13. גם העדשה עצמה, דרכה עובר האור אל החיישן, תזכה לשיפור ותורכב מ-6 חלקים - לעומת 5 חלקים בדור הנוכחי.

הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14 פרו/Jon Prosser

מה עוד צפוי לנו בדגמים החדשים? על פי דיווחים אחרים שפורסמו לאחרונה השינוי המשמעותי ביותר צפוי דווקא להיות בחלקו הקדמי של האייפון, שכן אפל צפויה להמשיך במשימה להקטנת המגרעת בראש המסכים, כאשר הצמצום המשמעותי ביותר מגיע באמצעות מעבר למגרעת בתצורת "חורים" - בדומה לסדרת ה-Galaxy של סמסונג, שם ישולב חיישן ה-Face ID (זיהוי פנים) וחיישן הצילום.

שאר העיצוב, כמו מסגרת המכשיר, צפוי להישאר די זהה - עם מסגרת שעשויה מפלדת אל-חלד. כמו כן, דגמי האייפון 14 פרו והאייפון 14 מקס יגיעו עם מסך בטכנולוגית Always-On, שיאפשר לצפות בהתראות ובשעה מבלי להפעיל את המסך.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully