וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג שם סוף לאחת הבעיות הגדולות ביותר בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 17:26

רוצים לעבור מאנדרואיד לאייפון? מעכשיו תוכלו לעשות את זה ללא חשש: וואטסאפ מאפשרת לכם להעביר את היסטוריית הצ'אטים שלכם באופן פשוט - וגם מאובטח

וואטסאפ. וואטסאפ, GettyImages
וואטסאפ/GettyImages, וואטסאפ

רוצים להחליף סמארטפון? מעכשיו המעבר בין מערכות ההפעלה יהיה פחות כואב: מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג, הודיע הערב (שלישי) כי החל מהיום וואטסאפ תאפשר לכם להעביר את היסטוריית הצ'אטים בין אנדרואיד ל-iOS (אייפון) - כשנה לאחר שאפשרה לראשונה להעביר היסטוריה מאייפון לאנדרואיד.

"אנו מוסיפים לוואטסאפ את היכולת לעבור בצורה מאובטחת בין טלפונים ולהעביר את היסטוריית הצ'אט, התמונות, הסרטונים וההודעות הקוליות שלך בין אנדרואיד לאייפון תוך שמירה על הצפנה מקצה לקצה", כתב צוקרברג בפוסט בפייסבוק".

הפוסט של צוקרברג. צילום מסך,
"אנו מוסיפים לוואטסאפ את היכולת לעבור בצורה מאובטחת בין טלפונים". הפוסט של צוקרברג/צילום מסך

"זוהי תכונה מבוקשת. השקנו את היכולת לעבור מאייפון לאנדרואיד בשנה שעברה, וכעת הוספנו גם את האפשרות מאנדרואיד אייפון", הוסיף צוקרברג. כידוע, מדובר בפתרון לאחת מהבעיות הגדולות ביותר מאז ומעולם בוואטסאפ, ולא מעט אנשים שחושבים על מעבר מאנדרואיד לאייפון מוותרים על הרעיון בגלל הרצון לשמור על ההיסטוריה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

איך זה עובד?

ניתן לשחזר את ההיסטוריה בוואטסאפ רק לפני שמפעילים את האפליקציה בטלפון החדש. כדי לבצע את התהליך תדרשו להוריד את אפליקציית "Move to iOS" של אפל במכשיר אנדרואיד הישן שלכם, ולסמן את וואטסאפ במסך היישומים שאתם רוצים שיעברו לאייפון החדש. שני המכשירים צריכים להיות מחוברים לאותה רשת WiFi במקביל.

כדי להתחיל את ההעברה, תצטרכו לוודא שברשותכם מערכת ההפעלה אנדרואיד מעודכנת לגרסה 5 ומעלה, וגרסה iOS 15.5 במכשירי אייפון

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully