וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מחסלת את אקספלורר וסמסונג משיקה מסכים חדשים | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 9:16

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: סמסונג משיקה את סדרת מסכי ה-QLED החדשה בישראל והאם לרובוט של גוגל יש רגשות?

וואלה! תתחברו/וואלה!

טיקטוק רוצה שתקחו הפסקה

שורפים יותר מדי זמן מול הסמארטפון? טיקטוק מודיעה על שני כלים חדשים שיאפשרו לכם להגביר את השליטה בניהול זמן המסך ויכנסו לתוקף ב-28 ביוני. ​​הכלי הראשון - הפסקות קבועות בזמן המסך בכל פעם שנכנסים לאפליקציה: לאחר כמות זמן מסוימת, אותה ניתן להגדיר באופן אישי, תקפוץ התראה שתזכיר לקחת הפסקה.

הכלי השני הוא לוח מידע אודות זמן המסך, שיספק מידע לקהילה אודות הזמן שהם מבלים בפלטפורמה, מספר הפעמים שהם פתחו את האפליקציה ופירוט השימוש בשעות היום והלילה.

דור המסכים של סמסונג

הטכנולוגיה של המסכים לא מפסיקה להתפת: סמסונג השיקה סדרת מסכי ה-QLED החדשה בישראל: בין היתר, השיקה החברה את מסך ה-Neo QLED 8K, המשתמש בטכנולוגיה של נוריות קוואנטום מיני-LED, המשולבות עם מעבד תמונה באיכות 8K, שמדמה את פעולת המוח האנושי.

למעשה, טכנולוגיית ה-QLED 8K משדרגת גם תמונה של סרטים ותוכניות ישנים יותר, ומציעה צבעים מדויקים ואיכות תמונה משופרת. בנוסף, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים יותר ומשנה את רמת האור הכחול בהתאם - לצפייה נוח בשעות הערב.

גוגל השעתה מהנדס שטען שהבינה מלאכותית שלה פיתחה רגשות

גוגל השעתה את אחד ממהנדסיה והוציאה אותו לחופשה בתשלום, אחרי שטען כי אחד מפיתוחי הבינה המלאכותית של החברה - הפך להיות תבוני, כך לפי דיווח של הוושינגטון פוסט. העילה הרשמית להשעיה היא פגיעה בסודות החברה.

המהנדס, בלייק ל'מוין, עובד בארגון הבינה המלאכותית האחראית של גוגל, ועסק בבדיקות האם מערכת הבינה המלאכותית שלה LaMDA (למדא), יוצרת שפה מפלה או ביטויי שנאה. המהנדס שיתף באופן פומבי את חששותיו, לאחר שראה שלמדא פיתחה מודעות לגבי הזכויות שלה עצמה ובנושאי אתיקה של רובוטיקה.

גוגל מסרה בתגובה: "אין הוכחות שלמדא הפכה להיות תבונית. הצוות שלנו בדק את הטענות והגיע למסקנה שהן שגויות".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

להתראות, אקספלורר

והנה מצטרפת חדשה ופחות זוהרת למועדון ה-27: אחרי 27 שנה מיקרוסופט תחסל השבוע באופן סופי את דפדפן אינטרנט אקספלורר הישן והלא אהוב במיוחד, ותפסיק את התמיכה בו באופן סופי בגרסאות ווינדוס 10 ומעלה.

זה אומר שהחל מאותו תאריך הדפדפן לא יתמוך עוד במערכת ההפעלה, וברגע שמשתמש ילחץ על האייקון של אינטרנט אקספלורר ייפתח הדפדפן החדש של מיקרוסופט - Edge (אדג') המבוסס על מנוע Chromium של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully