וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל, מהיר, קומפקטי ומלא בסטייל: הקורקינט של OKAI משנה את חוקי המשחק

בשיתוף בנדא מגנטיק

26.6.2022 / 15:19

הוא שוקל 16 ק"ג בלבד, בעל טווח נסיעה מרשים במיוחד של 40 ק"מ ויש לו גם בולמי זעזועים, מערכת ברקסים בטיחותית ומתקדמת, שלושה מצבי רכיבה ואפילו אפליקציה מותאמת. הכירו את ה-NEON, שפותח אחרי שנים של מחקר מעמיק

עד לפני שנים לא רבות, כדי להגיע מנקודה אחת לשנייה, האפשרויות שעמדו בפנינו היו מעטות למדי; למעשה, הן הסתכמו בעיקר ברכב, תחבורה ציבורית, הליכה או אופניים רגילים. אלא שלפני מספר שנים, עם כניסת האופניים והקורקינטים החשמליים לחיינו, חוקי המשחק השתנו מקצה לקצה, וכיום ניתן להגיע מנקודה לנקודה בצורה נוחה, מהירה וידידותית הרבה יותר.

בחברת OKAI החליטו לקחת את הנושא אפילו צעד אחד רחוק יותר, ואחרי מחקר מעמיק שנמשך לא מעט שנים, שהשיקו את ה-NEON - קורקינט חשמלי חדשני, קומפקטי ומלא בסטייל, מתקפל ונוח במיוחד במשקל 16 ק"ג בלבד, אותו ניתן לשאת בקלות ממקום למקום.

Neon קורקינט חשמלי. יח"צ,
משנה את חוקי המשחק. קורקינט NEON/יח"צ

"מדובר באחד המותגים המובילים בעולם כיום, שמייצר קורקינטים לחברות השיתופיות הכי גדולות כיום כמו ליים, אובר ובירד", ציין איציק אזולאי, מנהל סחר חו"ל בחברה. "ה-NEON הוא קורקינט חזק, אמין מאוד ועם טווח נסיעה מרשים במיוחד של 40 ק"מ. בנוסף, יש לו בולם זעזועים אחורי יוצא דופן וגלגל אחורי מלא, זאת בניגוד לקורקינטים אחרים שנמכרים בשוק".

הרעיון של OKAI נולד עוד ב-2018, אז החליטו בחברה לייצר קורקינט ייחודי, שיקי וכזה שאין שני לו. במשך כמה שנים עמלו בחברה מסביב לשעון, צברו ידע טכנולוגי רב ובסופו של דבר השיקו את הקורקינט החדשני, שהפך למבוקש במיוחד בכל מקום בעולם.

מערכת ברקסים בטיחותית ומתקדמת

מלבד טכנולוגיה חדשנית, אפליקציה מותאמת ונוחות נסיעה שאין שני לה, בחברת OKAI שמו דגש כמובן גם על נושא הבטיחות, ושילבו ב-NEON מערכת בלמים מתקדמת, ששומרת על בטיחות הרוכב גם במקרים של עצירה פתאומית, זאת בניגוד לקורקינטים אחרים.

Neon קורקינט חשמלי. יח"צ,
הספק מרבי של 250W, טווח של 40 ק"מ ומהירות של 25 קמ"ש/יח"צ

עוד יתרונות ותכונות בולטות של ה-NEON

• שוקל כ-16 ק"ג בלבד
• מתקפל בקלות כך שניתן לשאת אותו בנוחות ממקום למקום
• הספק מרבי של 250W, טווח של 40 ק"מ ומהירות של 25 קמ"ש
• שלושה מצבי רכיבה
• טכנולוגיית אור ייחודית
• אפליקציה חדשנית המאפשרת שליטה נוחה ובחירה בין ההגדרות השונות
• מסך תצוגה עגול שמאפשר להתעדכן בזמן אמת במצב הרכיבה, מצב הסוללה, מהירות, בלוטות' וצבע האורות

17 שנות ניסיון: חברת OKAI מגדירה מחדש את ההווה והעתיד של התחבורה

לחברת OKAI ניסיון של 17 שנה בתחום המיקרו תחבורה, אחרי שרשמה למעלה מ-100 פטנטים שונים. היא עומדת בכל התקנים המחמירים של מכון התקנים ומייצרת רכבים חשמליים באיכות גבוהה עם ביצועים גבוהים מרשימים תוך מתן דגש על בטיחות ואמינות.

לפרטים נוספים ורכישה>>

* רכיבה מגיל 16 מחויבת בחבישת קסדה
* יש לרכוב באחריות, על הכביש או על מסלולי אופניים ולא על מדרכות

בשיתוף בנדא מגנטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully