וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתניידים עם הנייד: אפליקציית פנגו עברה שדרוג משמעותי

בשיתוף פנגו

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 11:39

האפליקציה הפופולרית שמעניקה שירות ל-3 מיליון לקוחות מציעה קשת שירותים חדשה, כולל אפשרות לשלב אמצעי תחבורה. המנכ"ל: "מתרגשים לקראת השינוי החדש"

לאחר ההצלחה בשירותי חניה בכחול לבן, פנגו ממשיכה להתרחב לעולמות תחבורה נוספים תוך השקת נראות חדשה ועדכנית לאפליקציה הפופולרית שלה המעניקה שירות ל-3 מיליון לקוחות, ומאות אלפי משתמשים יומיים.

האפליקציה שהופכת בשנים האחרונות לאפליקציה תחבורתית, מציעה עולם שלם ומגוון של שירותים כמו חניה בכחול לבן, תשלומי חניה בחניונים, תשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ורכבות), שימוש בקורקינטים שיתופיים, תשלום על תדלוק בתחנות סונול ובחנויות הנוחות ותשלום בכבישי אגרה.

השילוב של מספר אמצעי תחבורה במסע הלקוח ההיברידי היא הבשורה הגדולה שמביאה איתה פנגו. כך לדוגמה תוכלו לחנות את הרכב הפרטי, משם להמשיך בתחבורה ציבורית או בקורקינט שיתופיים וכדומה. את נקודות העניין ואמצעי התחבורה השונים תוכלו לראות ולסנן בקלות בעזרת מפה אינטראקטיבית באפליקציה, וכמובן לנווט אליהם במידת הצורך.

חוויית המשתמש באפליקציה החדשה שודרגה גם היא באופן מהותי, כאשר השינוי המרכזי, מעבר לעיצוב הנקי והעדכני, הוא קשת השירותים החדשה שדרכה יכול המשתמש לדפדף בצורה חלקה וחווייתית בהינף אצבע בין מגוון שירותי הדרך השונים.

עוד חידוש באפליקציה היא תכנית ההטבות שהשיקה פנגו הכוללת הנחות בעשרות חניונים, נסיעה חודשית חינם בקורקינטים השיתופיים של Bird ואפשרות צבירה של פנגו Cash, כסף אמיתי לתשלום על חניה בכחול לבן ללקוחות המבצעים נסיעות בתחבורה ציבורית, מתדלקים או שוטפים באמצעות פנגו. התוכנית מאפשרת ללקוחות במסלול "סימפל" לצבור עשרות שקלים בחודש עבור פעולות בסופר אפליקציה החדשה של פנגו.

רועי אלבז, מנכ"ל אפליקציית פנגו: "הגרסה החדשה היא תשתית שלמה שנבנתה במטרה לממש את החזון של החברה לאפשר תחבורה וניידות בצורה קלה ופשוטה יותר ללקוחות, ולהקל על עומסי התנועה. הסופר אפליקציה של פנגו לתחבורה חכמה מלווה את הנוסעים והנהגים בכל רגע במסע שלהם. אנו רואים ברכב הפרטי ובחניה חלק מרכזי בשנים הקרובות, אך לאור אתגרי העולם התחבורתי, מובילים פתרונות שיתנו מענה גם לתחבורה בת קיימא, המשלבת גם תחבורה ציבורית ומיקרו מוביליטי. אנו מתרגשים לקראת השינוי החדש שיקל על לקוחותינו בניידות ממקום למקום, ונמשיך להוביל, לפתח ולשנות לפי הצרכים המשתנים, תוך שמירה על החזון והדרך.

לסרטון הסבר על השימוש באפליקציית פנגו המתחדשת >>

בשיתוף פנגו
  • עוד באותו נושא:
  • חניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully