וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבדו עלינו": לקוחות זועמים על האפליקציה של דיסני פלוס בישראל

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 23:45

שירות הסטרימינג של דיסני עלה בישראל - וכבר סובל משורה של בעיות טכניות שהצליחו להכעיס לא מעט משתמשים חדשים. מומחים בתחום מסבירים כי הסיבה לשיבושים נעוצה בין היתר בעומסים על השרתים

דיסני פלוס. ShutterStock
דיסני פלוס/ShutterStock

שירות הסטרימינג של דיסני, דיסני פלוס, עלה הבוקר (חמישי) בישראל - והרשת סוערת: משתמשים מדווחים כי הרישום מסורבל, האפליקציה ברמה נמוכה וחווה איטיות, רוב התכנים אינם מתורגמים או מדובבים, וכי ההרשמה התבצעה ללא ההטבה שהובטחה למצרטפים ברישום מוקדם.

משתמשים שהצליחו להתחבר לשירות נתקלו בשורה של קשיים - ואף הבחינו בהבדל בין האפליקציה שהושקה בישראל לזו שקיימת בארה"ב ובאירופה. "הביאו לנו אפליקציה לא כמו שאר העולם. הממשק ממש איטי ביחס למובילות בשוק", כתב אחד הגולשים. אחד אחר הוסיף: "כנראה שזו אפליקציה לייט, איכות הצפייה היא ב-FullHD ולא 4K. עבדו עלינו".

דיסני פלוס. ShutterStock
לקוחות מתלוננים: "כנראה שזו אפליקציה לייט"/ShutterStock

"עם כל הכבוד לתכנים שלהם לילדים, שחלקם כבר נמצאים היום בחבילות של חברות הטלוויזיה השונות, בכל הנוגע לתכני מבוגרים - דרמות וסדרות מתח - מדובר פשוט באכזבה אדירה. היצע דל מאוד וחלק ניכר ממנו אפילו לא מתורגם לעברית. פשוט זלזול בלקוחות. מי עולה לאוויר עם סדרות ללא תרגום לשפת הלקוח? בדיחה", אמר לקוח אחר.

כמו כן, משתמשים אחרים מתלוננים כי אינם הצליחו להתחבר לשירות הסטרימינג באמצעות ההטבה לחצי שנה במתנה ש-yes הבטיחה ללקוחות. בשיחה של וואלה! טכנולוגיה עם yes נמסר כי לקוחות קיימים מכל הסוגים (לווין, יס פלוס ו-STINGTV) יכולים לקבל את ההטבה דרך ממשק יס פלוס, בשיחת טלפון בכוכבית 2080 (ללא המתנה לנציג) או להיכנס לאזור האישי באתר וקבל את ההטבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיסני פלוס. AP
"מי עולה לאוויר עם סדרות ללא תרגום לשפת הלקוח?". דיסני פלוס/AP

חבלי לידה

מומחים בתחום מסבירים כי הסיבה לתקלה נעוצה בין היתר בכמות העצומה של המשתמשים שמעוניינים להירשם. כדי למנוע קריסה של השירות, משתמשים שנרשמו בהרשמה מוקדמת יקבלו בצורה מדורגת לאורך היום את המחיר המוזל בהודעה למייל.

באופן טבעי, שאר התכנים צפויים לעלות לשירות בהדרגה - בזמן שההרשמה והעומסים עשויים לעכב את העדכון של האפליקציה בזמן אמת. בנוגע לאיכות הצפייה, גורמים איתם שוחננו בוואלה! טכנולוגיה מסבירים כי הפלטפורמה שמפעילה את דיסני פלוס בארץ היא "הוט סטאר" (פיתוח הודי), שמספקת את שירות דיסני פלוס באפריקה והמזרח התיכון לפי הסכמים, ומשדרת את התוכן גם באיכות 4K.

עם זאת, מהגרסה של "הוט סטאר", ששונה מהיסוד מהגרסאות הקיימות בארה"ב ואירופה, נעדים פיצ'רים מרכזיים - כמו הרשמה עם מייל במקום טלפון, צפייה בטריילרים, אפשרות לחיבור 6 חשבונות במקום 4, נעילת פרופיל בקוד ותמיכה במכשירים נוספים (כמו קונסולות).

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully