וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מבצע צבאי: מה עושים הטכנאים של בזק בכל חלקי הארץ?

בשיתוף בזק

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 15:53

בשנה האחרונה פועל צוות הטכנאים של בזק מסביב לשעון, כדי להרחיב את תשתית הסיבים האופטיים החדשנית. וגם: שירות אונליין שמאפשר להצטרף ל-Bfiber בכמה קליקים בודדים, בכל שעה ומכל מקום

אם נתקלתם בימים האחרונים בטכנאי של בזק - ברחוב, בשכונה או בבניין שלכם, אתם כנראה לא היחידים. בשבועות האחרונים צוותי הטכנאים של בזק עומלים במרץ בכל רחבי הארץ, לצורך פריסת תשתית חדשה של סיבים אופטיים, כדי שתוכלו לגלוש במהירות גבוהה הרבה יותר.

אינטרנט סיבים אופטיים

השימוש בסיבים אופטיים צובר תאוצה בשנים האחרונות בעולם כולו, וגם כאן אצלנו בישראל. באמצעותם ניתן להעביר כמות עצומה של מידע באינטרנט, במהירות מסחררת, מה שאומר שמהיום גם הצרכן הישראלי יכול לגלוש באינטרנט במהירות מדהימה.

בנוסף, לסיבים האופטיים יתרונות גדולים נוספים; הם עוזרים לפתור מגוון רחב של בעיות תקשורת שכיחות, כמו תקיעות בזמן משחקים מרובי משתתפים ברשת, איטיות בהורדה או בעיות בטעינה בזמן צפייה בסרט או סדרה אונליין. כמו כן, ניתן לעבוד מהבית מבלי חשש לבעיות, גם אם משתמשים נוספים מחוברים לרשת הביתית, לצפות בתכנים בטלוויזיה חכמה גם באיכות הגבוהה ביותר ועוד.

בזק סלף Bfiber. יח"צ,
נתב מתקדם שמותאם לגלישה בקצבים גבוהים של עד 2.5 ג'יגה/יח"צ

Bfiber: אינטרנט הסיבים העוצמתי בישראל

שירות האינטרנט העוצמתי של בזק, Bfiber, מבוסס על אותם סיבים אופטיים שהופכים את חוויית השימוש ליוצאת דופן ושונה לגמרי ממה שהתרגלנו. לשירות ניתן להוסיף את הנתב החדשני Be Fiber - נתב מתקדם בתקן WiFi 6(AX) עם WiFi חזק למדי, שמותאם לגלישה בקצבים גבוהים של עד 2.5 ג'יגה עם תמיכה לחיבור סיב בכל הבית (ישנן מגוון חבילות המוצעות בהתאמה אישית) וכן מספק הגנת סייבר מקיפה, שומר מפני תקיפות האקרים ופועל להגן מהונאות שונות ברשת וגניבות זהות - וכל זאת בזמן אמת.

מצטרפים לשירות בכל שעה ומכל מקום

מהיום ניתן להצטרף לאינטרנט הסיבים העוצמתי של בזק, Bfiber, באופן עצמאי, בכל שעה ובכל יום, כולל מחוץ לשעות הפעילות ובסופי שבוע כמובן.

עד כמה זה פשוט? נכנסים לאתר בזק ובוחרים חבילת אינטרנט מועדפת, ממלאים פרטים, מתאמים ביקור של טכנאי וסיימתם - הסיבים האופטיים בדרך אליכם ובקרוב מאוד תוכלו לגלוש במהירות שלא הכרתם עד היום.

בזק סלף Bfiber. יח"צ,
נכנסים לאתר בזק ובוחרים חבילת אינטרנט מועדפת, ממלאים פרטים, מתאמים ביקור של טכנאי וסיימתם/יח"צ

לסיכום, אם גם אתם רוצים להפסיק לחכות שהסדרה תיטען, לצפות בסטרימינג באיכות גבוהה מבלי לחשוש מ-buffering, ליהנות מחוויית משחק אונליין ברמה אחרת ולנהל פגישות בזום בזמן שהילדים גולשים באינטרנט מבלי לחשוש מתקיעות - הצטרפו לשירות Bfiber עוד היום.

בשיתוף בזק
  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully