וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצת וממזגת: מטא רוצה להפוך את פייסבוק לטיקטוק, בערך

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 10:47

הרשת החברתית הבינה שהיא לא עושה יותר מדי כדי לנצח את טיקטוק הסינית - והולכת לבצע שינוי משמעותי בפלטפורמה. זה אומר שבקרוב תראו יותר סרטונים קצרים, ואפילו תוכן ממשתמשים שלא נמצאים ברשימת החברים שלכם

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

מטא (פייסבוק לשעבר) רוצה לחזור למקורות, ומתכננת לבצע שינוי דרמטי באפליקציה הראשית של פייסבוק - כך לפי מזכר פנימי שפורסם ב-The Verge וחובר על ידי טום אליסון, סגן נשיא במטא. בין היתר מתכננת הרשת החברתית גם לאחד בחזרה את מסנג'ר ופייסבוק ליישום אחד.

למעשה, על פי המסמך, הפלטפורמות של מטא, פייסבוק ואינסטגרם, המשלבות את Reels (השיבוט של מטא לטיקטוק), לא עושות מספיק כדי להתחרות ברשת החברתית הסינית. אז מה בתוכנית? מטא רוצה להפוך את פיסבוק ל-"מנוע גילוי" (Discovery Engine), בדומה לפור-יו של טיקטוק.

בתזכיר אליסון מפרט כי במקום להציג למשתמש פרסומים מחשבונות אחריהם הוא עוקב - האלגוריתם ימליץ על תוכן פופולרי בהתאמה אישית, כך שמשתמשי פייסבוק יוכלו להיחשף לתוכן חדש גם מאנשים אחריהם לא עוקבים. וזה לא מסתיים כאן, הפיד צפוי לשלב הרבה יותר סרטוני Reels.

טיקטוק. ShutterStock
האיום הגדול: הרשת החברתית הסינית טיקטוק/ShutterStock

כאמור, שינוי נוסף - שנראה כמו יותר כמו הודעה בכישלון - הוא ההחלטה לאחד את מסנג'ר ופייסבוק לאפליקציה אחת, כמו בתחילת הדרך כאשר הלוגו של תיבת הדואר יופיע בתוך האפליקציה הראשית. המטרה, על פי הערכות, היא להביא יותר קהל משתמשים ליישום אחד במטרה לגרום להם להיחשף ליותר תוכן.

נכון לעכשיו לא ידוע מתי השינוי ייכנס לתוקף, אך סביר שכבר בתקופה הקרובה יותר ויותר משתמשים יקבלו פיצ'רים חדשים שיתחילו כניסוי, כמו בכל חידוש שמגיע לפלטפורמות, ולאחר מכן ישוחררו לכלל המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully