וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים מהמסך: נטפליקס מציעה סיורים בחו"ל בעקבות הסדרות האהובות

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 10:10

"בית הנייר", "אמילי בפריז" ו"הכתר": ענקית הסטרימינג מציעה סיורים מודרכים בנקודות האייקוניות ביותר ברחבי אירופה, בהן צולמו הסדרות האהובות. כך תוכלו להירשם

אמילי בפריז. נטפליקס,
אמילי בפריז/נטפליקס

מתלבטים לאן לטוס בקיץ? חווית התוכן של נטפליקס יוצאת מהמסך אל הרחוב: ענקית הסטרימיניג הודיעה אתמול (ראשון) על פתיחת סיורים באתרי הצילום הפופולרים שלה בלונדון, מדריד ופריז - ובחינם לגמרי.

איפה תוכלו לבקר? בפריז, למשל, תוכלו לסייר בנקודות מתוך הסדרות האהובות "אמילי בפריז" וגם "לופן", לצד למידה על ההיסטוריה של הקולנוע בעיר האורות. אם תחליטו לבקר בלונדון תוכלו להצטרף לסיור בעקבות הסדרה "הכתר" ו"ברידג'רטון", לצד למידה על ההיסטוריה של נטפליקס בעשור האחרון בבירה הבריטית.

בית הנייר עונה 3. נטפליקס,
סיור במדריד בעקבות "בית הנייר"/נטפליקס

יעד בסיורים שצפוי להפוך לפופולרי במיוחד הוא מדריד - בעקבות הלהיטים "בית הנייר" ו"אליטה" שצולמו בבירה הספרדית. "גלו את ההיסטוריה של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בסיור חינם בן שעתיים דרך כמה מהמקומות האיקוניים ביותר במדריד", נכתב בדף המידע באתר ההזמנה.

הסיורים יועברו בשפה האנגלית, בנוסף לשפות המקומיות (צרפתית וספרדית), ויתקיימו בין התאריכים 11 ל-17 ביולי, בשיתוף חברת הסיורים המודרכים SANDEMANs. רוצים להירשם? לחצו כאן לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully