וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תתחברו: צפו במבזק הטכנולוגיה

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 15:12

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: נטפליקס יוצאת מהמסך - ומציעה סיורים בחו"ל, וואטסאפ משדרגת את ה"נראה לאחרונה"' ו-LG משיקה מסכים חדשים בישראל

וואלה! תתחברו/וואלה!

יוצאים מהמסך

מכירים את ההרגשה שיש באמצע בינג' טוב שאתם חיים בארמון המלכה בבריטניה, או למשל שאתם באמצע שוד במטבעה המלאכותית של ספרד, או בכלל שאתן בדיוק יוצאות לדרינק עם אמילי בפריז? - אז זה הזמן לצאת מהסרט ולהיכנס לסדרה - אבל באמת.

נטפליקס הודיעה השבוע על פתיחת סיורים באתרי הצילום הפופולרים שלה בלונדון, מדריד ופריז - ובחינם לגמרי. מה שאומר שתוכלו לשתות דרינק בבר של אמילי בפריז, או לבקר בבנק ספרד יחד עם טוקיו והפרוספר (לא, באמת). הסיורים יתקיימו בין התאריכים 11 ל-17 ביולי, ואם עוד לא סגרתם לכם את החופשה לקיץ זה הזמן. אני סוגר לעצמי מדריד.

בשורה למשתמשי וואטסאפ

גם אתם פחות אוהבים שעוקבים אחריכם דרך ה"נראה לאחרונה" בוואטסאפ? אפליקציית המסרים מוסיפה פיצ'ר חדש שיאפשר לכם להסתיר את סטטוס החיבור שלכם מאיש קשר ספציפי. מדובר בשינוי משמעותי, שכן עד כה אפשרה וואטסאפ להסתיר את ה"נראה לאחרונה" באופן גורף בלבד - דבר שרבים אולי מעדיפים להימנע ממנו.

וזה לא הכל, מלבד האפשרות החדשה, אם אתם מאוד דואגים לפרטיות שלכם ־ כדאי שתדעו שניתן להסתיר גם את ה"אודות" - מידע שכתבתם וניתן לקריאה על ידי אנשי הקשר שלכם, ותמונות הפרופיל שלכם.

זה אולי עוד מוקדם להזמין אותם לארוחת שישי או להכיר להם את המקומות החמים בתל אביב, אולם התקשורת הממלכתית הסינית הודיעה שמצאה סימני חיים בחלל ושאנחנו אכן לא לבד. הבעיה היא שמהר מאוד מישהו מחק באופן מסתורי את הדיווח ומאז נמנעים בסין מלענות לשאלות של כלי התקשורת בנושא.

אין ספק שלהעלות דיווח בכלי תקשורת שנתמך בידי המדינה ואז למחוק אותו מעורר תהיות - האם התערבו בסיפור גורמים ממשלתיים שמעדיפים לשמור את המידע הזה מהציבור? או שמא מדובר במידע לא מהימן שהוסר כדי לא לעורר ספקולציות? כך או כך, הדיווח הזה כבר רץ ברשת והספקולציות כבר שם.

הדיווח שעלה וירד ב-Science and Technology Daily, העיתון הרשמי של משרד המדע והטכנולוגיה של סין, טען שטלסקופ הרדיו הגדול בעולם, הנקרא Sky Eye, קלט אותות אלקטרומגנטיים ששונים מכל מה שנקלטו עד כה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

LG משיקה מסכים חדשים

רוצים לשדרג את מסך הטלוויזיה שלכם? חברת LG השיקה בישראל את ליין מסכים חדש - ששם דגש על הגברת בהירות המסך, ומשלב בין פאנל ה-OLED המוכר לצד אלגוריתם מיוחד המופעל על ידי מעבד הבינה המלאכותית החדש של החברה.

לצד זה, LG חשפה גם מסך OLED בגודל 42 אינץ', שמתאים בול לחדרי שינה או לגיימינג, או בקצה השני, בדיוק בשביל משחקי המונדיאל הקרובים - מסך ענק בגודל של 97 אינץ'! המסכים יודעים להתאים את הצבע לתוכן המקור ולהפיק צבעים בצורה מדויקת, ללא קשר למידת הבהירות של התמונות המוצגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully