וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקור תקלות ואבטחה בענן: ישראל במקום הראשון בכנס בינלאומי

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 0:49

בכנס הוצגו פיתוחים שונים המקלים על תעשיית ה-IT, אבטחה וטכנולוגיית ענן מתקדמות אשר יספקו לבעלי עסקים שקט, יציבות ואמינות. מנכ"ל סיסקו: "גאווה גדולה לעמוד לצד מפתחים ומהנדסות מוכשרים"

הזוכים בתחרות של סיסקו. סיסקו ישראל,
הזוכים בתחרות של סיסקו/סיסקו ישראל

ישראל מובילה במקום הראשון בכלל ההצגות של החידושים והטכנולוגיות החדשות של ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית, סיסקו. כ-20,000 איש מכל רחבי העולם הגיעו ללאס וגאס, אחרי מספר שנים עם כנסים וירטואלים, לראשונה מאז הקורונה נפגשו חברי קהילת סיסקו, ביניהם: שותפים, לקוחות ובכירי התעשייה על מנת להתעדכן בדבר הפיתוחים והחידושים האחרונים מכל רחבי העולם של ענקית הטכנולוגיה סיסקו.

בכנס הוצגו פיתוחים שונים המקלים על תעשיית ה-IT, אבטחה וטכנולוגיית ענן מתקדמות אשר יספקו לבעלי עסקים שקט, יציבות ואמינות. חלק ניכר מההכרזות המוצלחות ביותר בכנס היו של סטארטאפים ישראלים שניקנו ע"י סיסקו בשנים האחרונות: אפסגון, פורטשיפט וליבה שכיכבו והפכו להצגות הטכנולוגיות המרכזיות ועמדו על שלוש מבין חמשת ההכרזות המשמעותיות אותן הציגו צ'אק רובינס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו העולמית.

כנס הבינלאומי של סיסקו. סיסקו ישראל,
כ-20,000 איש מכל רחבי העולם הגיעו ללאס וגאס. התחרות של סיסקו/סיסקו ישראל

הטכנולוגיות שהוצגו פותחו עבור קהילות מקצועיות: מפתחים ומתכנתים. המוצר החדש של אפסגון, שנקרא "טלסקופ" יעזור להם להבין האם יש להם תקלות במוצרים שלהם ולתחקר אותם ובכך, יאפשר להם לשפר את הביצועים שלהם ולמנוע תקלות עתידיות.

"פנופטיקה" של פורטשיפט תעזור לאבטח את סביבת הענן של המפתחים, תאתר בעיה או כל תקלה ותרים דגל למפתח עוד לפני שהקוד יגיע אל סביבת היעד. בסופו של דבר, הטכנולוגיות הללו משפרות את חווית הלקוח באפליקציות השונות, אתרים וסביבות אשר נמצאות בעננים לדוגמת אמזון, גוגל, ומיקרוסופט.

אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל: "גאווה גדולה לעמוד לצד מפתחים ומהנדסות מוכשרים אשר עובדים מאחורי הקלעים כדי לייצר לנו, לקוחות הקצה מוצרים טובים יותר, בטוחים יותר ונקיים מתקלות. הרכישה של הסטרטאפים המצויינים האלה ועמידתם במרכז הבמה בכנס גלובלי משמעותי היא תמצית הישראליות; מהחזון דרך הביצוע ועד ההצטיינות והצגת הפיתוחים המדוייקים האלה ע"י בכירי סיסקו העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully