וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפלישה לאוקראינה: סמסונג תקועה עם מלאי של 50 מיליון סמארטפונים

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 12:26

בצל החששות ממיתון עולמי, יצרניות הסמארטפונים מקטינות את היקפי הייצור כדי לא להתקע עם מלאים. דיווח מקוריאה טוען כי סמסונג כבר מתמודדת עם הבעיה ומלאי של 50 מיליון מכשירים שתקוע אצל המשווקים

סמסונג. ShutterStock
סמסונג/ShutterStock

בשעה שהשוק הבילאומי של הסמארטפונים עומד לחטוף מכה ככל שהחששות ממיתון עולמי גוברות, יצרניות הסמארטפונים הפחיתו את כמויות הייצור כדי לא להתקע עם מלאים. נראה אבל שסמסונג כבר סובלת מהבעיה: לפי דיווח באתר הקוריאני The Elec, לסמסונג יש לא פחות מ-50 מיליון יחידות תקועות אצל משווקים. מדובר ביחידות שלא נמכרו ללקוחות, ופשוט שוכבות במחסנים.

לפי הערכות, סמסונג תייצר השנה 270 מיליון טלפונים, כך ש-50 מיליון מהווים כ-18% מכך. בשעה שטלפוני הדגל של סמסונג ממשיכים להיחטף מהמדפים, דווקא טלפוני הביניים, מסדרת A, לא נמכרים היטב, וזה לא קשור בהכרח לסמסונג: מי שמצבו הכלכלי הורע, החלפת סמארטפון פשוט לא עומדת בראש סדר העדיפויות שלו. גם הזינוק באינפלציה בשל המלחמה באוקראינה, לא הועיל למכירות.

גלקסי S22 פלוס. סמסונג,
נתקעה על מלאי: סמארטפונים של סמסונג./סמסונג

ברבעון האחרון של 2021, סמסונג דחפה ליעדי ייצור גבוהים של למעלה מ-300 מיליון טלפונים השנה, והעריכה כי הביקושים של אחרי הקורונה יימשכו. אבל ככל הנראה, החברה פספסה בהערכות האופטימיות שלה, וכעת מתמודדת עם ההשלכות.

במחצית הראשונה של השנה סמסונג ייצרה כ-20 מיליון טלפונים בחודש, וכעת במאי החברה הפחיתה את הייצור ל-10 מיליון טלפונים בחודש. לא ברור מה תהיה המשך המגמה, אבל ככל הנראה, בדומה ליצרניות אחרות, הייצור הופחת כדי להתמודד עם עודפי המלאי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

תגובת סמסונג

פנינו לחברת סמסונג לתגובה, ונעדכן כשזו תתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully