וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: נטפליקס תוסיף פרסומות לפלטפורמה

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 9:41

אחרי שענקית הסטרימינג איבדה 200,000 מנויים ברבעון - היא תציע בקרוב מנוי מוזל, במטרה למזער את ההפסדים, שרק צפויים לגדול בהמשך. מנכ"ל החברה: "השארנו פלח גדול של לקוחות מחוץ לשוק"

משרדי נטפליקס בלוס אנג'לס, ארצות הברית. רויטרס
משרדי נטפליקס בלוס אנג'לס, ארצות הברית/רויטרס

נטפליקס הפתיעה את התעשיה לפני כחודשיים, כשחשפה כוונה להציג סוג מנוי חדש, הכולל פרסומות - אחרי שנים ארוכות שבהן הצהירה שלעולם לא תכניס פרסומות לפלטפורמה. עתה, מנכ"ל נטפליקס, טד סרנדוס, אישר כי שירות הסטרימינג יציע מנוי מוזל עם פרסומות - כך מדווח The Hollywood Reporter.

"השארנו פלח גדול של לקוחות מחוץ לשוק שלנו וזה אנשים שאומרים: 'היי, נטפליקס יקר לי מדי ולא אכפת לי לקבל פרסומות אם אשלם פחות'", אמר סרנדוס. לפי הדיווח, המנוי אותו תציע נטפליקס יהיה במחיר של 9.99 דולר.

למעשה התוצאות הפיננסיות של החברה, שאינן מזהירות, כנראה מחייבות אותם להפר הבטחות: בהכרזה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022, נטפליקס ציינה כי איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור. וזה לא הכל, החברה צופה לאבד עד שני מיליון מנויים נוספים בחודשים הקרובים.

נטפליקס. רויטרס
התוצאות הפיננסיות של החברה, שאינן מזהירות, מחייבות אותה להפר הבטחות/רויטרס

בין מתחרותיה הבולטות של נטפליקס בארצות הברית, כמו HBO Max ו-hulu, נטפליקס היא היחידה שלא מציעה מסלול מוזל המכיל פרסומות. HBO Max למשל מציעים מנוי ב-10 דולר לחודש הכולל פרסומות, לעומת 15 דולר ללא פרסומות, ו-hulu פועלים במבנה דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully