וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משלושה חודשים: פרטים חדשים על אירוע ההכרזה של אפל

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 9:28

שעון חכם מוזל ואוזניות שימדדו את חום הגוף של המשתמש: הדיווחים ברשת על אירוע ההכרזה השנתי של ענקית הטכנולוגיה נמשכים - ויש כמה חידושים מעניינים. הנה כל הפרטים

טים קוק, מנכ"ל אפל. GettyImages
טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

מוכנים לדור הבא? אפל צפויה להכריז על סדרת אייפון 14 באירוע שיתקיים, ככל הנראה, ב-13 בספטמבר, בעוד פחות משלושה חודשים. בינתיים, הדיווחים והשמועות נמשכים - וחושפים פרטים חדשים על המוצרים שנראה לצד מכשירי הדגל.

אתמול (ראשון) חשף הכתב הטכנולוגי של סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג, מארק גורמן, כי "לשבב ה-S8 של סדרת האפל ווטש 8 יהיו נתונים זהים למעבד הדור הקודם - S7". אבל הנה הקאץ': שבב ה-S7 זהה ל-S6, שהוצג יחד עם סדרת האפל ווטש 6 בשנת 2020.

לצד זה, גורמן טוען כי אפל תכריז גם על הדור השני של השעון החכם המוזל, האפל ווטש SE 2. לדבריו, ה-SE החדש יגיע עם מסך זהה לדגם הנוכחי, ולא יזכה לתצוגה משודרגת כמו בדגמי האפל ווטש 7. מבחינת ביצועים, השעון צפוי לקבל שדרוג למעבד ה-S8 החדש.

אפל ווטש. GettyImages
המעבד יגיע עם נתונים זהים לדור הנוכחי. אפל ווטש 7/GettyImages

האיירפודס ימדדו לכם חום

אחד התחומים שאליהם מנסה אפל להיכנס בשנים האחרונות בכל הכוח הוא הרפואה הדיגיטלית. דיווח חדש מאתר 52Audio מראה שהחברה ממשיכה לדהור בתחום הבריאות, ומתכננת להביא פיצ'רים מעניינים לדור הבא של האוזניות הפרימיום האלחוטיות שלה - איירפודס פרו.

לפי הפרסום, האוזניות החדשות, איירפודס פרו 2, ישלבו לראשונה מד דופק וחיישן המסוגל למדוד את חום הגוף של המשתמש (מדחום). כל הנתונים, בדומה לשעונים החכמים, צפויים להסתנכרן עם אפליקציית הבריאות של החברה. בנוסף, אפל צפויה להמשיך את המעבר ההדרגתי שלה ל-USB-C - ותחליף את ה-Lightning המסורתי בחיבור הפופולרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איירפודס פרו. ShutterStock
ימדדו דופק? איירפודס פרו/ShutterStock

ומה קורה בגזרת האייפון?

השינוי הגדול ביותר שאנו מצפים לו כרגע בסדרת האייפון הבאה הוא הסרת המגרעת (נוץ') שנמצאת בראש המכשירים של החברה מאז האייפון X, שיצא בספטמבר 2017, והגיע עם מסך שמכסה כמעט את כל חלקו הקדמי של המכשיר, למעט מקום לחיישנים ולמצלמה הקדמית.

מה עוד ידוע? סדרת הפרו תמשיך כרגיל עם שני הדגמים המוכרים, אך בצד בדגמי הכניסה, אפל תשנה את שמו של דגם האייפון 14 לאייפון 14 מקס, ותחסל באופן סופי את דגם המיני - שייקרא פשוט אייפון 14. מנגד, דיווח אחר טוען כי רק דגמי הפרו יקבלו עדכון לשבב ה-A16 לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט.

דגמי הבסיס, אייפון 14 ואייפון 14 מקס, ימשיכו לרוץ על שבב ה-A15 Bionic שקיים בסדרת האייפון 13, אך זיכרון העבודה שלהם יעודכן ל-6 גיגה-בייט - במקום 4 גיגה-בייט. כמו כן, לפי התחזית של האנליסט המוכר מינג-צ'י קואו לדגם האייפון 14 מקס צפוי להיות מסך בגודל 6.7 אינץ', מה שמסמן כי לראשונה אפל תשלב תצוגה גדולה במכשיר זול יותר, שאינו פרו.

אייפון בחנות. GettyImages
השינוי הגדול ביותר שאנו מצפים לו כרגע בסדרת האייפון הבאה הוא הסרת המגרעת (נוץ'). אייפון 12/GettyImages

טכנולוגיה נוספת שתגיע לדור הבא היא Always-On, בה המסך עובר למצב של בהירות נמוכה עד "שתעירו" אותו. למעשה מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר באפל ווטש ואף במכשירי אנדרואיד רבים כבר מספר שנים. בגזרת הצילום אפל עשויה לשדרג את החיישנים - 48 מגה-פיקסל במצלמה הראשית לצד עדשה מתקדמת גם בחלקו הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully