וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני משיקה בישראל טלוויזיות עם מצלמה חכמה וצליל 360 מעלות

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 21:02

ישפאר, יבואנית סוני, הציגה את קווי המסכים של החברה לשנת 2022-23. בין החידושים: מצלמה חכמה להתאמת התמונה, ותמיכה בצליל 360 מעלות באוזניות התואמות וציוד הקול של סוני. בנוסף, שירות הסטרימינג של החברה יגיע בקרוב לישראל

לוגו סוני. GettyImages
לוגו סוני/GettyImages

חברת ישפאר, היבואנית הרשמית של סוני לישראל, ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים במסגרתה הציגה את מגוון המסכים שלה, בשתי טכנולוגיות עיקריות - בדומה למתחרותיה: LED (שאצל סוני נקרא Mini LED) ו-OLED (שכעת זכה לשם המשודרג QD-OLED). החברה תשווק מגוון של מסכים בגדלים שבין 42 ועד 100 אינץ', ובשתי רזולוציות עיקריות, כמובן, 4K ו-8K.

Sony Bravia XR. Sony,
Sony Bravia XR/Sony

כמו הדגמים של שנים קודמות, אפשר למצוא בטלוויזיות גם השנה את מיטב הארסנל של סוני כמו מערכת ההפעלה Google TV (אותה בדקנו), מעבד התמונה Bravia XR, מצב מכויל נטפליקס והמסך שהוא גם הרמקול ומשמש כממברנה לצליל. שני החידושים העיקריים שהציגה החברה הם מצלמה חכמה מובנית בטלוויזיה בשם Bravia Cam ותמיכה במיפוי צליל 360 מעלות שייתמך בכמה דגמי אוזניות וסאונד בר מתוצרת סוני.

המצלמה החכמה מאפשרת כעת לטלוויזיות של סוני לבצע מספר דברים שלא היו אפשריים בדגמים הקודמים. ראשית, המצלמה יודעת לזהות את המיקום של הצופה בחדר, ולהתאים את רמות הצליל, הבהירות והתמונה לפי מקום הישיבה ומרחק הצפיה. עוד תומכת ה-Bravia Cam בזיהוי מחוות וכמובן, מציעה יכולת לקיים שיחת וידאו כמיטב מסורת ימי הקורונה - ישירות מהטלוויזיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
Sony Bravia 8K. סוני,
מיטב הארסנל של סוני כולל מערכת ההפעלה Google TV/סוני

מיפוי הצליל ב-360 מעלות הוא תכונה חדשה ומסקרנת, ובו הטלוויזיה מבצעת מיפוי של החדר כדי להתאים את הצליל ההיקפי בדיוק מוחלט לתוכן על המסך, תכונה שסוני מכנים 360 Spatial Sound Mapping. תכונה זו תתמך על ידי אוזניות הצוואר של החברה, דגמי אוזניות אחרים תומכים ומספר דגמי סאונד בר.

Sony Bravia Cam. סוני,
Bravia Cam/סוני

עוד בישרה החברה כי שירות התוכן של סוני, Bravia Core, עושה את דרכו לישראל ונמצא בשלבי אישור מנהלי אחרונים. שירות Bravia Core עושה שימוש באולפני הסרטים שבבעלות סוני (קולומביה וסוני עצמם), ומציע מגוון סרטים ותוכניות שבהפקתם. כמובן, Bravia Core, המגיע מובנה בטלוויזיות של סוני, מצטרף לשוק עמוס מאוד שהשחקנית האחרונה החדשה בו בישראל היא דיסני. יהיה צפוף, ולא רק באוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully