וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין משתמשים בווינדוס 8.1? הגיע הזמן לשדרג

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 11:16

אם אתם עדיין משתמשים בווינדוס 8.1, מיקרוסופט בקרוב תתחיל לנג'ס לכם לשדרג. למה? התמיכה במערכת ההפעלה בת העשור תסתיים בתחילת 2023. האפשרויות הן או לשדרג או לרכוש מחשב חדש

windows 8. GettyImages
windows 8/GettyImages

מיקרוסופט מסתובבת עם גרזן: לא הספקנו להיפרד אך לפני שבועיים מאינטרנט אקספלורר הי"ד, עכשיו מיקרוסופט גם מודיעה על הפסקת התמיכה בווינדוס 8.1 בינואר 2023. במסגרת הפסקת התמיכה במוצריה הישנים, ובדומה למה שהיה עם ווינדוס 7, מיקרוסופט בקרוב תתחיל לשלוח תזכורות למשתמשי ווינדוס 8.1 כי התמיכה במוצר תיפסק בינואר 2023, ולא יצאו לו יותר עדכונים.

מי שעוד עושה שימוש במערכת ההפעלה שיצאה לשוק ב-2013, יתבקש לשדרג לווינדוס 10 או להסתכן במערכת הפעלה שלא יצאו לה יותר עדכונים ארוכי טווח (ESU), גם לא בתשלום לעסקים.

Windows 8.1. GettyImages
מערכת ההפעלה יצאה לשוק ב-2013. ווינדוס 8.1/GettyImages

ווינדוס 8.1 היוותה שדרוג למערכת ההפעלה ווינדוס 8, שיצאה אך שנה לפניה, ובה זינקה מיקרוסופט לעידן המגע בהציגה את ממשק האריחים. ממשק האריחים (היה ידוע גם בשם מטרו) לא התקבל בברכה בקרב המשתמשים, וכך יצאה מיקרוסופט עם ווינדוס 8.1, שהחזירה לחיים את כפתור "ההתחל" המיתולוגי ובאופן כללי החזירה לווינדוס את המראה של ווינדוס - משהו שמיקרוסופט כבר למדה את הלקח ממנו ולא חזרה על הטעות בווינדוס 10.

בתחילת 2023, מי שעדיין משתמש בווינדוס 8.1 יצטרך לקבל החלטה: האם לשדרג את מערכת ההפעלה שלו או לרכוש מחשב חדש. הבעיה שרוב המערכות שמריצות ווינדוס 8.1 לא תומכות בווינדוס 11, הגירסה האחרונה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט, בשל דרישות המינימום למעבדים חדישים יחסית. כך שהאפשרות העיקרית שעומדת בפני משתמשי ווינדוס 8.1 היא לשדרג לווינדוס 10, ברכישת גירסה מלאה שלה, הודיעה מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully