וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים שנשמר בסוד: אפל חושפת מרכז פיתוח ברשות הפלסטינית

עודכן לאחרונה: 2.7.2022 / 0:44

ענקית הטכנולוגיה חושפת כי היא מעסיקה 60 מהנדסים בעיר רוואבי בשטח הרשות הפלסטינית - ומתכננת להרחיב להרחיב את ההשקעה. ג'וני סרוג'י, הישראלי הבכיר ביותר באפל: "מחויבים לגיוון והכללה בכל המרכזים שלנו מסביב לעולם"

אפל. GettyImages
אפל/GettyImages

אפל הודיעה היום (שלישי) שהיא ממשיכה להרחיב את מרכזי הפיתוח שלה במזרח התיכון, וחושפת מרכז פיתוח ברוואבי, בשטח הרשות הפלסטינית - אחרי שנים שנשמר בסודיות מוחלטת. בשטח הרשות עובדים כיום מעל 60 מהנדסים על הפיתוחים הטכנולוגיים המרכזיים של החברה, כחלק משותפות עם חברת ההייטק הפלסטינית ASAL טכנולוגיות.

השותפות החלה באוגוסט 2018, כשאפל החלה להעסיק את המהנדסים הראשונים שלה ברוואבי. בארבע השנים האחרונות, גדל הצוות מ-5 ל-60 מהנדסים שעובדים על מספר רב של פרויקטים משמעותיים. עתה, מתכננת אפל להרחיב את ההשקעה שלה באמצעות הרחבת כוח העבודה שעובד על הפרויקטים בתוך הרשות הפלסטינית.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

התרחבות זו מתבססת על צוות של 2,000 מהנדסים של החברה בישראל כיום, שמפתחים טכנולוגיות שנוגעות בכל מוצרי החברה, כולל גם, אך לא רק, חידושים מרכזיים בתחום השבבים כמו משפחת ה - M1.

מרכז הפיתוח של אפל ברוואבי. אפל,
ג'וני סרוג'י במרכז הפיתוח של אפל בישראל עם מהנדסים פלסטינים/אפל

"באפל, אנחנו מחויבים לגיוון והכללה בכל המרכזים שלנו מסביב לעולם", אמר ג'וני סרוג'י, סגן נשיא בכיר באפל וראש תחום טכנולוגיות החומרה של החברה, והישראלי הבכיר ביותר בתעשיית היי-טק העולמית. "על ידי יצירת הזדמנויות נוספות למהנדסים פלסטינאים, מצאנו דרך לשים דגש על נושא מהותי וחשוב באזור המזרח התיכון ובאותו הזמן גם לפעול בהתאם לערכי הליבה של אפל. אנחנו יודעים שכדי ששינוי משמעותי יהיה בר קיימא, זה צריך להיות בעל הגיון עסקי. מציאת כישרונות (טאלנטים) ברשות הפלסטינית מרחיבה את היריעה של מהנדסים ראויים ומתאימים לעבודה שלנו, מה שמסייע לצרכים שלנו להמשיך ולהגדיל את פעילות החברה".

"המהנדסים המוכשרים האלו ברוואבי עובדים על שורה של פרויקטים משמעותיים, וחולקים את אותו הלהט ומחויבות למצוינות שאנו רואים אצל כל הצוותים שלנו מסביב לעולם. אנחנו נמשיך ונשקיע ככל שמרכז הפיתוח וההנדסה שלנו באזור יגדל", הוסיף סרוג'י.

באפל מספרים כי סרוג'י פגש לאחרונה את נשיא המדינה, יצחק הרצוג ועדכן אותו על הפעילות של אפל עם ASAL ברוואבי. הנשיא הרצוג הביע את תמיכתו ובירך על היוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully