וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל רוצה שהאיירפודס ימדדו לנו חום | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 7:39

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: ספירלה של אור כחול הופיעה בשמי ניו זילנד ועוררה סערה, מנוי עם פרסומות בדרך לנטפליקס והשמועות לקראת אירוע ההכרזה של אפל | צפו במבזק

וואלה! תתחברו/וואלה! טכנולוגיה

לקראת ההכרזה: השמועות על אירוע ההכרזה של אפל נמשכות

האירוע הגדול ביותר של אפל נמצא במרחק של פחות משלושה חודשים מאיתנו - וההדלפות נמשכות: על פי דיווח חדש, אפל תחשוף את הדור הבא של אוזניות הפרימיום שלה, האיירפודס פרו 2, שיזכו לשדרוג משמעותי שישמח את חובבי הבריאות והכושר.

אפל, כך נראה, רוצה שהאיירפודס ימדדו לנו חום וינטרו את הדופק. שקע הטעינה צפוי להיות מסוג USB-C, ובכל הקשור לעיצוב של האוזניות החדשות, הן עשויות להגיע במראה שיהיה דומה לדור הנוכחי. בנוסף, החברה צפויה גם לחשוף את הדור הבא של השעון החכם המוזל שלה - אפל ווטש SE 2, שיגיע עם מעבד זהה לסדרת הדור השמיני.

הפרסומות מגיעות לנטפליקס - ובתשלום

תתכוננו: נטפליקס תשיק בקרוב מנוי עם פרסומות במחיר מוזל. את הדברים אישר מנכ"ל החברה, טד סרנדוס, שאמר בראיון "השארנו פלח גדול של לקוחות מחוץ לשוק שלנו". על פי הערכות, התוכנית תוצע במחיר חודשי קבוע של 10 דולר.

כזכור, בהכרזה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022, נטפליקס ציינה כי איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור, כשהיא צפויה לאבד עד שני מיליון מנויים נוספים בחודשים הקרובים.

שומרי הגלקסיה

תושבי ניו זילנד נותרו מבולבלים ממראה מאוד לא שגרתי: תצורת אור מוזרה ומפותלת שנראית כמו גלקסיה שלמה הופיעה לפתע בשמיים. תושבים רבים מיהרו לצלם את המערבולת, והעלו תיאוריות שונות ומשונות כי מדובר בחייזרים.

מהר מאוד התברר - התופעה הנדירה נגרמה מאדי דלק שנפלטו משיגור לחלל של טיל פאלקון 9 של חברת החלל ספייס איקס שעות קודם לכן. לדברי מומחים, החומרים שנפלטים עשויים להתעבות לזמן קצר ל"עננים" שמסתדרים בצורת מערבולת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

100% ב-9 דקות

בחרדה קיומית שהסוללה בסמארטפון תיגמר? חברת אופו הסינית צפויה לחשוף בקרוב סמארטפון חדש שיתמוך לראשונה בטעינה בהספק עצום של 240 וואט, כך לפי דיווחים ברשת. המשמעות, על פי ניסויי החברה, היא טעינה מ-0% ל-100% בתוך 9 דקות בלבד, וטעינה של 50% מהסוללה ב-3.5 דקות.

החברה משתמשת בטכנולוגיה שפיתחה בעצמה והוצגה לראשונה בכנס המובייל בברצלונה בתחילת השנה. בכל מקרה, כדי להגיע למהירויות טעינה יותר מהירות מאלו של המטענים הסטנדרטיים, תדרשו להצטייד במטען אלחוטי תואם - וכמובן בסמארטפון תומך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully