וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיה צפוף: עוד יצרנית סלולר סינית מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 23:05

מותג הסמארטפונים הסיני HONOR, שבעבר היה חלק מענקית הטכנולוגיה וואווי, מגיע לישראל באופן רשמי. תחילה, ישווקו בשוק המקומי שני מכשירים לשוק הביניים - אחד מהם בפחות מ-1,000 שקלים. כל הפרטים

הונור. ShutterStock
הונור/ShutterStock

יצרנית הסלולר הסינית HONOR (הונור) מגיעה לישראל ביבוא רשמי - כך הודיעה אתמול (ראשון) חברת סל-נאו, שהיא גם היבואנית הרשמית של מותג וואן פלוס (OnePlus). עד שנת 2020 היה המותג בבעלותה של וואווי, אך בעקבות החרם האמריקני הוא נמכר ויצא לדרך עצמאית.

כיריית פתיחה בשוק המקומי, תשיק סל-נאו שני סמארטפונים לחלק התחתון של שוק הביניים - HONOR X8 ו-HONOR X7. בהמשך מתוכננים להגיע גם הסמארטפונים HONOR X9 5G ו-HONOR 4 Pro. לצד זה, החברה תתחיל לשווק בקרוב גם את השעון Magic Watch GS3 ואת האוזניות Earbuds 3 Pro.

הונור, HONOR. ShutterStock
הונור: יצאה לדרך עצמאית ב-2020 לאחר החרם האמריקני/ShutterStock

המכשירים שיגעו לישראל, וישווקו באתר המותג הייעודי וכן אצל המשווקים המורשים בארץ, צפויים לקבל עדכוני אבטחה ועדכוני מערכת OTA בצורה שוטפת ומסודרת, לצד אחריות יבואן רשמי למשך 24 חודשים. כמו כן, הם כוללים תמיכה מלאה בעברית ואת כל שירותי גוגל - זאת בניגוד לוואווי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
HONOR X8. HONOR,
HONOR X8/HONOR

HONOR X8

המכשיר מגיע עם מסך IPS LCD בגודל 6.7 אינץ', עם קצב רענון של 90 הרץ וצפיפות פיקסלים של 391ppi. בליבו פועם מעבד Snapdragon 680 4G של קוואלקום, לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 6 גיגה-בייט ונפח אחסון של 128 גיגה-בייט - ללא אפשרות הרחבה.

בגזרת הצילום, ה-X8 כולל מערך צילום שכולל ארבעה חיישנים, עם מצלמה ראשית באיכות של 64 מגה-פיקסל. סוללת המכשיר מגיעה בהספק של 4,000 מיליאמפר/שעה ותומכת בטעינה חוטית מהירה של 22.5 וואט.

המחיר: 1,199 שקלים

HONOR X7. HONOR,
HONOR X7/HONOR

HONOR X7

המכשיר מגיע עם מסך IPS LCD בגודל 6.74 אינץ', עם קצב רענון של 90 הרץ וצפיפות פיקסלים של 260ppi. הוא כולל את שבב ה-Snapdragon 680 4G של קוואלקום, ומגיע עם זכרון עבודה של 4 גיגה-בייט יחד עם נפח אחסון של 128 גיגה-בייט, כולל אפשרות הרחבה.

מערך הצילום כולל ארבעה חיישנים, כאשר המצלמה הראשית הינה של 48 מגה-פיקסל. סוללת המכשיר מגיעה בהספק של 5,000 מיליאמפר/שעה ותומכת בטעינה חוטית מהירה של 22.5 וואט.

המחיר: 999 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully