וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר השיקה את iconz - רשת חנויות חדשה לאביזרי סלולר

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 13:03

חברת התקשורת הישראלית נכנסת גם לשוק האבזירים - ומשיקה רשת חנויות תחת המותג הפרטי שלה. בין המוצרים: כיסויים לניידים ולאוזניות, מגני מסך, רצועות לשעונים חכמים. הסניף הראשון ייפתח כבר הערב

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר מחזקת את אחיזתה בשוק הקמעונאי, והודיעה הבוקר (רביעי) על השקת רשת חנויות תחת מותג אביזרי הסלולר שבבעלותה - iconz. עד סוף שנת 2022 בכוונת פרטנר להפוך מספר דוכני שירות ומכירה מובילים ומרכזיים לדוכני iconz תחת קונספט חדש. בהמשך, בכוונת החברה להרחיב את המהלך לפריסה ארצית. הערב יושק הדוכן הראשון של iconz בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

הדוכנים שימותגו תחת iconz בעיצוב חדש, ימשיכו להעניק שירות ומכירה ללקוחות פרטנר, תחת הקונספט החדש. iconz הוקמה ב-2015 עם חנות דגל אייקונית בכיכר המדינה בתל אביב והתרחבה ל-13 נקודות מכירה בקניונים ברחבי הארץ. ב-2019 נרכשה iconz על ידי פרטנר ומשמשת כיום כזרוע אביזרי האופנה והלייף סטייל לסלולר של החברה.

"פרטנר עושה היום את הצעד הראשון בהרחבת הפעילות הקמעונאית שלה בתחום אביזרי הסלולר תחת קונספט חדש", אמר אורי גל סמנכ"ל השיווק של פרטנר. "אנו שמים דגש על חווית קניה שמתכתבת עם עולמות הפאשן והלייף סטייל ומציעים מגוון חדש של מוצרים שפונים לקהל הרחב במיקום אסטרטגי ובמחירים אטרקטיביים".

מותג iconz של פרטנר. אילוסטרציה: סטודיו מיס לי דיזיין ואלכס קנטור,
דוכן iconz של פרטנר/אילוסטרציה: סטודיו מיס לי דיזיין ואלכס קנטור

פרטנר תרחיב את היצע מוצרי iconz הנמכרים כיום בדוכנים ותציע בין היתר כיסויים לניידים ולאזניות, מגני מסך, רצועות לשעונים חכמים, מוצרי טעינה, מוצרים לרכב, ליין מוצרי אודיו כמו רמקולים, אזניות ועוד. בנוסף, תציע החברה גם מוצרי לייף סטייל כמו ארנקים, קלמרים, מחברות, כוסות, בקבוקים תרמיים ועוד. במקביל, פרטנר משיקה היום גם חנות אונליין חדשה ל- iconz שתכלול קולקציות רחבות יותר של מוצרים, בכדי לתת מענה לקהל רחב יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully