וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק מבטל את העסקה לרכישת טוויטר: "לא עמדה בהתחייבויותיה"

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 9:32

האיש העשיר בעולם הודיע כי הוא נסוג מהסכם הרכישה של הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר. לטענתו, החברה לא סיפקה מידע על חשבונות מזויפים בפלטפורמה. יו"ר טוויטר: "אנו בטוחים שננצח בבית המשפט"

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

מנכ"ל ומייסד טסלה ו-SpaceX, אילון מאסק, הודיע הלילה (שבת) כי הוא מסיים את העסקה שלו לרכישת הרשת החברתית טוויטר עבור 44 מיליארד דולר. מאסק אמר כי ביטול העסקה מגיע בעקבות סירוב מצד טוויטר לספק מידע על חשבונות מזויפים בפלטפורמה.

מאסק מסר באמצעות עורכי דינו מכתב לרשת החברתית בו הודיע להם על ביטול עסקת הענק, ובו נכתב כי "טוויטר לא עמדה בהתחייבויותיה החוזיות. דבר שהוא בסיסי לביצועים העסקיים של החברה". עוד הוסיפו עורכי דינו: "טוויטר נמנעה מלספק מידע אמין. לעיתים התעלמו מבקשותינו או דחו אותן מסיבות שנראות לא מוצדקות". בעקבות הפרסום על פיצוץ העסקה מניות טוויטר ירדו בכ-7% במסחר הממושך.

בינתיים, יו"ר טוויטר ברט טיילור צייץ כי דירקטוריון החברה צפוי לנקוט צעדים משפטיים: "מועצת המנהלים בטוויטר מחויבת לסגור את העסקה במחיר ובתנאים שסוכמו עם מר מאסק ומתכננת לנקוט בצעדים משפטיים לאכיפת הסכם המיזוג. אנו בטוחים שננצח בבית המשפט".

כזכור, בחודש אפריל האחרון הודיע אילון מאסק על רכישת טוויטר, דבר שהיה אמור לסיים את פעילותה כחברה ציבורית מאז ההנפקה הראשונה שלה ב-2013. העסקה הכוללת הייתה אמורה להסתכם לפי שווי שהוערך בכ-44 מיליארד דולר, והסכום המדובר אותו נדרש לשלם מאסק למניה הוא 54.20 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully