וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני ההכרזה: המוצרים החדשים של סמסונג נחשפו

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 9:15

תיראו מופתעים: הדלפה חדשה מציגה את הדור הבא של האוזניות האלחוטיות של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית - כחודש לפני ההכרזה. וגם השעון החכם החדש נחשף

Galaxy Buds Pro 2. 91Mobiles,
ה-Galaxy Buds 2 Pro/91Mobiles

כמו לפני כל אירוע הכרזה, סמסונג שוב לא מצליחה לשמור על סודיות: סדרת השעונים Galaxy Watch 5, ואוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro, שאמורים היו להיחשף באופן רשמי באירוע Unpacked שאותו תערוך החברה בחודש הבא, כבר הודלפו לרשת בכמה תמונות - ונחשפו במלואם.

כפי שאפשר להבחין בתמונות שפורסמו באתר 91mobiles, האוזניות החדשות של סמסונג יקבלו עיצוב עדכני, ויגיעו לפי הפרסומים בשלושה צבעים - לבן, גרפיט וסגול (Bora Purple). השמועות משערות כי הדגם החדש יגיע עם חיי סוללה גדולים יותר, אם כי אין עדויות לכך, שכן המפרט הטכני לא פורסם.

Galaxy Buds Pro 2. 91Mobiles,
ה-Galaxy Buds 2 Pro בצבע לבן/91Mobiles

לפי הדיווח, סדרת ה-Galaxy Watch 5 תגיע בגדלים של 40 ו-44 מ"מ, לצד דגם ה-Galaxy Watch 5 Pro, שיגיע בגודל 45 מ"מ ויחליף את דגמי ה-Classic הקודמים של החברה. מההדמיה ניתן לראות כי אין הרבה שינוי בעיצוב החיצוני, למעט דגם ה-Pro שמוותר על המסגרת המסתובבת. כמו בשנה שעברה, השעונים יגיעו עם משמק ה-One UI Watch 4.5 של סמסונג, שמבוסס ה-WearOS 3.5 של גוגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
Galaxy Watch 5 ו-5 Pro. 91Mobiles,
סדרת ה-Galaxy Watch 5. שינוי עיצובי קל/91Mobiles

באירוע הכרזה, שייערך בתחילת חודש אוגוסט, סמסונג צפויה להכריז על סדרת המכשירים המתקפלים הבאה שלה - Galaxy Z Fold 4 וה-Galaxy Z Flip 4. על פי ההדלפות האחרונות צמד הסמארטפונים צפויים לשמור ברובם על העיצוב הקיים, אך יגיעו עם כמה שדרוגים במערך הצילום ואיכות הבנייה של המסך המתקפל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully