וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ מסבירה את המשמעות האמיתית של כמה מהאימוג'י הפופולריים

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 7:51

בעדכון שיגיע בקרוב לוואטסאפ תגובות האימוג'י באפליקציה יורחבו. בינתיים, ב-Emojipedia חושפים בין היתר את המשמעות של אימוג'י "כובע כחול" ו"נצנוצים" - ומצפה לכם הפתעה

אימוג'י. GettyImages
אימוג'י/GettyImages

מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הודיע אמש (שני) על הרחבה של תגובות אימוג'י בוואטסאפ, ומעתה אנשים יוכלו להשתמש בכל האימוג'י הקיימים במקלדת המלאה בווטסאפ בתור תגובה להודעה ותהיה גם אפשרות לבחור גוון עור שונה לאימוג'י השונים.

כמו כן, לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שיחול ב-17 ביולי, חברה וואטסאפ ל-Emojipedia, מנוע חיפוש, קטלוג, חקר ופירוש אימוג'י, כדי להסביר את המשמעות האמיתית של כמה מהאימוג'י החדשים והפופולריים ביותר שצצים בצ'אטים שלכם בימים האחרונים.

"האימוג'י הפכו לפופולריים יותר מאי פעם, וההודעה של היום על התרחבות של תגובות אימוג'י בוואטסאפ תביא את הפופולריות שלהם לגבהים חדשים", אמר קית' ברוני, העורך הראשי של Emojipedia. "עם יותר מ-3,600 אפשרויות אמוג'י חדשות, אנו שמחים לחבור היום לוואטסאפ, ולמנף את המומחיות שלנו כדי להתמודד עם כמה מהוויכוחים הלוהטים ביותר בהבנת משמעויות האימוג'י".

מארק צוקרברג. GettyImages
מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג/GettyImages

פנים נמסות הוא אמוג'י חדש ופופולרי מאוד שמסמל לרוב סרקזם. אפשר להשתמש בו גם כשממש נמסים מרוב חום בקיץ (כמו הפנים החמות) או בתור סימן של מבוכה, בושה או אפילו טיפשות - כמו אימוג'י הפוך. איך שלא תבחרו להשתמש בפנים נמסות, אין ספק שזהו אחד האימוג'י הפופולריים בקיץ הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אימוג'י פנים נמסות. Emojipedia,
אימוג'י פנים נמסות ב-iOS/Emojipedia

כובע כחול: הביטוי 'כובע' והאימוג'י הנלווה משמשים לעתים קרובות לסמן מישהו שמשקר או לא אומר אמת. אם מישהו מגיב לכם להודעה עם אימוג'י כובע, סביר להניח שזה אומר שהוא לא מאמין לכם.

גולגולת היא בדרך כלל סימן פיגורטיבי למוות, אבל היום היא משמשת לעתים קרובות מאוד דווקא כדי להגיב להודעה מצחיקה במיוחד, כלומר "למות מצחוק".

בכי חזק והקאות עשויות להיראות שליליות במבט ראשון, אבל האימוג'ים המלודרמטיים האלה יכולים לשמש כדי לבטא תגובות חיוביות בצור קיצונית: בכי חזק כשאנחנו מוצפים בשמחה או בעליזות, והקאות מרוב התרגשות או הלם.

אימוג'י. וואלה! טכנולוגיה
האימוג'י הפופולריים/וואלה! טכנולוגיה

ניתן להשתמש בפרצוף המתחנן בדרכים רבות. למשל בתור "עיניי כלבלב" שכאילו מתחנן. או לחלופין, לייצג הערצה או הבעת תודה והתרגשות ממחווה או מסר אוהב.

עיניים: לעתים משתמשים באימוג'י זה כדי לציין משמעות נסתרת מאחורי הודעה/תוכן שפורסמו באינטרנט; או בתור סימן של 'עיניים זזות' שמבטאות חשד או הפתעה.

✨נצנוצים: בעוד שהאימוג'י הזה זועק חיוביות ורבים משתמשים בו כדי להראות תמיכה, אהבה ואושר, הוא משמש גם על ידי לביטוי של ציניות ואירוניה או אפילו של הגזמה.

✍️רשום הערות משמש לעתים קרובות בצורה מצחיקה כדי להראות שאתה מקשיב היטב להודעה של מישהו או "רושם הערות" על פי עצתו של מישהו.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully