וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאתגר את אפל? הכירו את הסמארטפון הראשון של Nothing

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 10:39

הסמארטפון המסקרן ביותר של השנים האחרונות הוכרז באופן רשמי - וכבר עושה את דרכו לישראל. בין היתר תקבלו הוא כולל גב עם 900 נוריות לד, ממשק אנדרואיד ייעודי ומצלמת 50 מגה-פיקסל. המחיר? 1,999 שקלים

הסמארטפון של Nothing. Nothing,
הסמארטפון של Nothing/Nothing

יצרנית בריטית חדשה נכנסת לשוק הסמארטפונים העולמי: חברת Nothing, בהובלתו של היזם קארל פיי מייסד OnePlus, הכריזה אמש (שלישי) על הסמארטפון הראשון שלה - Nothing Phone (1). בין היתר, המכשיר מגיע עם עיצוב שקוף וחדשני שכולל נורות לד בגבו ותג מחיר נגיש במיוחד.

רשת באג, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, הודיעה אמש (שלישי) באירוע לעיתונאים כי בשלב הראשון תגיע לשוק המקומי גרסת ה-8 גיגה בייט זיכרון עבודה (RAM) עם 256 גיגה בייט נפח אחסון. המחיר בהזמנה מוקדמת: 1,999 שקלים, כאשר את ההזמנה ניתן לבצע באתר באג, במחסני חשמל וברשת פרטנר (חברת התקשורת היחידה שמוכרת את המכשיר).

קארל פיי, מייסד Nothing. Nothing,
קארל פיי, Nothing/Nothing

מפרט ועיצוב

ה-Nothing Phone (1) כולל את מערכת שבבים Snapdragon 778G Plus של קוואלקום, זיכרון עבודה (RAM) של 8 או 12 גיגה-בייט, מצלמה כפולה של 50 מגה פיקסל, מסך מסוג OLED בגודל 6.55 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ. גב המכשיר כולל 900 נוריות LED בצורת סלילים שנדלקות בעת קבלת התראה (שיחות טלפון או הודעות).

עוד כולל המכשיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד עם ממשק ייעודי של החברה - Nothing OS. ביצרנית החדשה מבטיחים 18 שעות של שימוש בכל טעינה, ויומיים בהמתנה. כך למעשה ניתן לקבל 50% של סוללה ב-30 דקות בלבד של טעינה. עוד ניתן להשתמש במכשיר במצב טעינה הפוכה - ולטען אוזניות אלחוטיות או סמארטפונים אחרים בהספק של 5 וואט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Nothing Phone. Nothing,
כולל 900 נוריות לד בגבו וממשק ייעודי של החברה - Nothing OS/Nothing

"עיצבנו את Phone (1) כמוצר שנשמח לחלוק עם חברים ובני משפחה", אמר קארל פיי, מנכ"ל ומייסד שותף של Nothing. "העיקרון הפשוט הזה עזר לנו לנדוד מהמקובל, להתכוונן לאינסטינקטים שלנו וליצור חוויה שבתקווה מסמנת את תחילת השינוי בתעשייה שעומדת במקום כבר שנים".

בשנה שעברה הכריזה Nothing על המוצר הראשון שלה אי-פעם - אוזניות אלחוטיות בשם Nothing Ear (1), שזכו לביקורות די טובות ברחבי העולם. בסך הכל נמכרו מאז ההשקה ועד היום יותר מ-530,000 יחידות. כעת, לסמארטפון החדש של החברה נרשמו כבר יותר מ-200 אלף הזמנות מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully