וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הכאוס בענף התעופה: הישראלים מסתערים על ה-AirTag

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 12:13

"השימוש העיקרי של הרוכשים - עבור המזוודות": רשתות האלקטרוניקה מדווחות על זינוק ברכישה של התגית החכמה של אפל בעקבות הבלאגן בשדות התעופה ברחבי העולם. איך זה עובד ואיפה תקבלו 30 אחוזי הנחה?

AirTag. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
AirTag/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כך אפל מרוויחה מקריסת ענף התעופה: בחודשים האחרונים המראה של תורי הענק בשדות תעופה ברחבי העולם הפכו לעניין שבשגרה. הכאוס ההולך וגובר יצר לא רק עומסים ועיכובים כבדים בטיסות, אלא גם תופעה של אובדן מזוודות. כעת, עם הבלאגן מגיע הפתרון היצירתי - שימוש ב-AirTag של אפל.

ה-AirTag הוא מכשיר זעיר (תגית) חכמה אותה ניתן לחבר חפצים שונים - כגון מפתחות, מזוודות, אופניים או קולר של חיית מחמד, ואז לאתר באמצעות אפליקציית Find My ("מצא את...") שנמצאת בכל מכשירי אפל. התגית מבוססת על בלוטות' (טווח של כ-150 מטרים) עם טכנולוגיית ה-UWB (ר"ת Ultra Wideband), הנתמכת במכשירי אפל עם שבב ה-U1 - סדרת אייפון 11 עד 13, ודגם ה-SE 2020 ומעלה.

AirTag. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
זינוק של יותר מ-200% במכירות של ה-AirTag/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

איך טווח כל כך קצר יעזור לנו לאתר את המזוודה? כאן נכנסת רשת ה-Find My של אפל לסיפור. הרשת מורכבת מכמעט מיליארד מכשירים שונים ויכולה לזהות אותות בלוטות' מה-AirTag האבוד ולשדר את מיקומו חזרה לבעליו - כל אלה מתבצעים ברקע ובאופן אנונימי ופרטי. כלומר מספיק שמישהו בסביבה יחלוף ליד התג עם מכשיר של אפל ותוכלו לדעת את מיקומו.

בשל הביקוש הרב, ברשת איידיגיטל מדווחים על זינוק של יותר מ-200% במכירות של ה-AirTag בחודשים ינואר עד יולי בהשוואה לשנה עברה, ועל עלייה במכירות בחודש יוני האחרון לעומת חודש מאי. כמו כן, לאור הביקוש הרב למוצר המלאי ברשת אזל, כאשר מלאי חדש מתוכנן להגיע רק בעוד כחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לצד זה, גם דינמיקה מדווחת על עלייה של 250% ברכישות AirTag. "בחודש האחרון ראינו עלייה חדה בביקוש. מבדיקות שערכנו, השימוש העיקרי של הרוכשים - עבור המזוודות", אמר אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה. לאור הביקוש, הרשת תציע 30% הנחה על המוצר לכל מי שיציג כרטיס טיסה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully