וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזיתי אירועים גדולים בעולם בזכות מפגש עם חייזר שהעביר לי קוד קוסמי"

20.8.2022 / 23:41

ד"ר לואיס טורי, צרפתי שהיגר לארה"ב, חשף מסמך מצמרר לפיו מפגש מכונן עם חייזר שעבר יחד עם אשתו, הקנה לו יכולת חיזוי של אירועים כמו פיגוע מגדלי התאומים, הבחירות בארה"ב ועוד: "החייזר לקח מאשתי את העובר שלה"

הטריילר לסרט Divine Astrology/Prime Video - Amazon

ד"ר לואיס טורי טוען שבשנת 1991 הופיעה בשמי לוס אנג'לס חללית עם חייזרים שחטפה אותו ואת אשתו ברידג'ט. הוא טוען גם שהחייזר אותו פגשו חתך את העובר שהיה ברחם אשתו ההרה לפני ששם עליו קסדה מיוחדת והעביר למוחו סודות קוסמיים ויכולת ניבוי על טבעית.

מאז אותו אירוע מכונן, ד"ר טורי טוען שהוא חזה כמה אירועים גדולים שהתרחשו בעולם, כולל אולי האירוע הכי גדול שידעה האנושות במאה הנוכחית: פיגוע מגדלי התאומים ב-11.9 הוא טוען שהוא אפילו זכה לביקור של סוכני FBI שחשדו שהוא פעיל של ארגון טרור.

ד"ר טורי הוא צרפתי במקור, שעבר לארה"ב בשנת 1984 והמוניטין שלו גדל במשך השנים. בסרט דוקומנטרי שנעשה עליו הוא העיד: "בכל שלבי חיי אני נגוע בידי משהו שמימי. עד היום הזה אני לא יודע אם זו קללה או ברכה משום שזה הביא לי יכולת חיזוי מדהימה וזה לא פשוט להתמודד עם זה".

צפו בסיפורו המלא

רבים טוענים שהתחזיות שלו, כמו לשמל שקבוצות גדולות של אנשים יאלצו לעבור דירה עקב אסון טבע, היו כה רבות ומעורפלות, עד שחלקן בטח יתגשמו בסופו של דבר. אבל ד"ר טורי טוען שהוא השתמש בכוכבים כדי לחזות את ה-11 בספטמבר, את הצונאמי באסיה, את תוצאת הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2020 ואת שריפות הבר באוסטרליה ב-2019/2020.

ד"ר טורי אף מטיף לגבי שיטות הריפוי שלו שלטענתו ריפאו את הסרטן שלו.

טורי טוען שהוא חווה במהלך חייו ארבעה מפגשים עם חייזרים, כולל אחד עמו הוא שיחק בקלפים בבר יחד עם שלושה אנשים לבושים בשחור. המפגש המכונן עם אשתו והחייזר התרחש, כך הוא טוען, כאשר הסיע את אשתו לתחרות יופי ואז הם "נשאבו לתוך בטנה של צלחת מעופפת". הזכרונות מהמפגש נמחקו ממוחותיהם של שניהם, אבל לאחר מכן הוא נזכר באירוע במסגרת הליך היפנוזה שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הם לקחו את העובר שלנו. אשתי היתה בחודש שלישי להריונה. עד היום הזה היא לא זוכרת. הם מחקו את הזיכרון שלה. אשתי לא זוכרת מה שקרה", הוא טוען, "אם תשאל אותה היא תגיד שהיא מעולם לא היתה בהיריון". טורי לעומת זאת זוכר שהוא נלקח לחדר אחר בספינת החלל: "משהו הגיע אליי מהתקרה. זו היתה כמו קסדה, הרגשתי חשמל עובר בגופי. היתה לי מעין קריסה וברגע הזה החייזר העביר לי את סוד הקוד הקוסמי. אולצתי לאחר מכן להצית מחדש את האסטרולוגיה של נוסטרדמוס מהמאה ה-16".

אשתו של ד"ר טורי עזבה אותו לאחר מכן והוא חווה דיכאון כתוצאה מכך, מה שלטענתו "פתח את הדלת" לסרטן שהוא חלה בו. אלא שהוא סירב לקבל טיפול כימותרפי ובמקום זה הוא הלך לקנות פירות וירקות והכין תערובת של סלק, סלרי, עשבי תיבול, חזרת, גזר ואננס - אותה הוא מכנה "עירוי הדם האוניברסלי" שלו והיא ריפאה את הסרטן שלו, לטענתו.

הוא סיפר גם שכאשר סוכן פדרלי שאל אותו איך הוא ידע על מתקפת הטרור בניו יורק, הוא ענה: "פיתחתי תוכנה, אני משתמש באסטרולוגיה של נוסטרדמוס. הכוכבים נמצאים בשמיים לא רק בשביל היופי. הכוכבים מדברים. אלוהים נתן להם פירוש משלהם והם עשויים להוביל חיים בטוחים יותר ופרודוקטיביים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully