וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמוג'יז החדשים: מכנפי מלאך ועד אפונים

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 11:29

כיף של שתי ידיים בנפרד, סמלים למדוזה, חמור, חליל רועים ואפילו סמל לויי פיי - אלה הרגשונים שיגיעו לסמארטפונים שלנו בהמשך השנה

האימוג'י החדשים. Emojipedia,
האימוג'י החדשים/Emojipedia

למי שלא יודע, ביום ראשון הקרוב זהו יום האמוג'י הבינלאומי, שלכבודו אנחנו מקבלים הצצה לרגשונים שעומדים להיכנס לחיינו בעדכון הבא של מערכות ההפעלה. קונסורציום היוניקוד, הגוף הרשמי שאחראי לאישור גם של אמוג'ים, הציג טיוטא לגירסה 15.0, שמכילה השנה רק 31 אמוג'ים חדשים, יבול דל יחסית לשנים קודמות (לשם השוואה, ב-2020 הוצעו 334 אמוג'ים חדשים).

בין החידושים שיוצגו השנה למשתמשי הרגשונים ניתן למצוא כיף (high five, כף יד פתוחה עם אצבעות צמודות), פרצוף רועד ואמוג'י אלחוט. הפרצוף הרועד מיועד בעיקר לתגובות של הלם, או לחלופין עשוי להתקבל כאיתות לתחושה ברעידת אדמה. כף היד תופיע בגירסאות של ימין ושמאל בנפרד, שמצויירות בפרופיל, כך שיהיה אפשר לשלוח שתי ידיים בזו אחר זו לסימון כיף, או רק אחת מהן כסימן לדחייה או "לא מעוניין".

ולבסוף, נקבל גם אמוג'י נחוץ לויי פיי. באופן מפתיע, עד כה לא היה סימן ייעודי לויי פיי ומי שרצה לסמן חיבור אלחוטי, נאלץ להשתמש באמוג'י של עמודות - שמיועד במקור לאות סלולרי.

עוד בין האמוג'ים החדשים, יהיה ניתן למצוא גוונים נוספים ללבבות (תכלת, אפור וורוד), תרמיל אפונים, מראקס (הרעשנים המזוהים עם מוזיקה לטינית), חליל רועים, שורש ג'ינג'ר, מניפה ומגוון של חיות חדשות ביניהן מדוזה כחולה, אווז, ציפור שחורה הנראית כעורב, חמור, אייל וכנפי מלאך.

הטיוטא היא ראשונית ועשויה להשתנות עד ספטמבר, המועד שבו היא תיחתם. את האמוג'ים עצמם בפועל נראה בטלפונים שלנו במרוצת 2022-2023, עם העדכונים למערכות ההפעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully