וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהרים על המקלדת: הסוסים שיפתרו את הבעיה הכי מטרידה בחופשה

בוריס וולודרסקי, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

18.7.2022 / 9:48

לשכת התיירות של איסלנד מצאה פתרון שיהפוך את החופשה הבאה שלכם לרגועה יותר - סוסים שיענו למיילים מהעבודה. אבל יש דרך יותר פשוטה להתמודד עם זה

בחורה צעירה עם סוס מול מחשב נייד. ShutterStock
מה דעתכם להעביר את הטיפול במיילים נכנסים לסוסים איסלנדיים?/ShutterStock

בהתחשב בתורים הארוכים בנתב"ג, בקרוב רובנו נמצא את עצמנו בחופשה קצרה בחו"ל. לפי מחקר שביצעה לשכת התיירות האיסלנדית, אנחנו לא באמת מצליחים להירגע בחופשה שלנו. אבל לא היינו צריכים אותם כדי לדעת ש-41% מאיתנו ממשיכים לבדוק מיילים במהלך החופשה, בין פעם אחת לארבע פעמים ביום. 14% בודקים את המיילים חמש עד שש פעמים בכל יום בחופשה.

יותר מזה, 59% מהאנשים מרגישים שהבוס, העמיתים או הלקוחות שלהם, מצפים מהם להתייחס למיילים גם במהלך החופשה, ורק 44% מהעובדים אמרו שהם באמת מרגישים שנחו אחרי הטיול.

סוס מנצח

על מנת להתמודד עם התופעה, לשכת התיירות של האי הנורדי המבודד החליטה לפתח שירות חדש בשם "OutHorse Your Email", שמאפשר לתיירים להעביר את הטיפול במיילים נכנסים לסוסים איסלנדיים. הם פשוט הולכים על מקלדת ענקית שהוקמה במיוחד לצורך הגימיק.

לפי הפרסומת המפוברקת (אבל המאוד מצחיקה), השירות מאפשר את בחירת הסוס שיחזיר את התשובות במהלך החופשה. מדובר בשלב מאוד חשוב, מכיוון שרמת הכתיבה של הסוסים היא לא אחידה. המתחילים מספקים מענה ברמה של "מנכגך חדךףכלגד חםפפחם םששכגד", אבל סוסים מתקדמים יותר אולי יהיו מסוגלים לשלב מילות מפתח בסיסיות ומונחים טכניים בצורה אקראית.

אמחק את כל המיילים כשאחזור

בינתיים, עד שסוסים ילמדו לכתוב בעברית, יהיה אפשר להיזכר בפתרון אחר שנתקלתי בו בעבר. אתר Ladders מציע מענה אוטומטי שמנוסח בצורה מושלמת ויעילה.

אם תבחרו באופציה הזו, זו תהיה ההודעה הגנרית שיקבל כל מי שינסה להציק לכם במהלך החופשה: "אני לא אהיה זמין עד תאריך ____ ולא אבדוק מיילים בתיבה הזו. כשאחזור למשרד, כנראה אמחק אוטומטית את כל ההודעות שמחכות לי. אם יש לכם מקרה דחוף, אנא פנו ל_____. אם מדובר בנושא שקשור אליי, בבקשה שלחו מחדש את ההודעה לאחר שאחזור. תודה".

עם זאת, ולמרות הכול, החלטתי בכל זאת לשים את מבטחי בסוסים האיסלנדיים, למרות רמת הכתיבה הבעייתית שלהם. הרי מי אתם חושבים שבאמת כתב את הכתבה הזו?

בוריס וולודרסקי, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully