וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: סמסונג תכריז על המתקפלים החדשים ב-10 באוגוסט

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 9:15

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית תקיים אירוע הכרזה בחודש הבא, ובו תחשוף את סדרת הסמארטפונים המתקפלים שלה בסדרת ה-Galaxy Z. מה עוד אנחנו צפויים לראות? הנה הפרטים

הדלפה: Galaxy Z Fold 4. 91Mobiles,
הדלפה חדשה: Galaxy Z Fold 4/91Mobiles

כמו בכל שנה, בתקופה האחרונה הופץ כמעט כל פרט אפשרי על סדרת המכשירים המתקפלים הבאים של סמסונג - Galaxy Z Fold 4 ו-Galaxy Flip 4, וכעת החברה מאשרת באופן רשמי כי תקיים את אירוע Unpacked 2022 ב-10 באוגוסט. במקביל, הדלפה נוספת חושפת את עיצובי המכשירים החדשים.

לפי הדיווחים האחרונים, אין יותר מדי לצפות לשינוי עיצובי משמעותי: המראה של ה-Galaxy Z Flip 4 ככל הנראה יישאר זהה לדור הנוכחי, עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. גם בחלקו האחורי לא תמצאו שינוי, והוא נותר עם מסך קטן בגודל 1.9 אינץ' ומערך צילום כפול לצידו.

ומה אנחנו יודעים על Galaxy Z Fold 4? לפי הפרסומים האחרונים ברשת אנחנו צפויים לראות שינויים קלים בעיצוב, שישימו דגש דווקא על מסכים רחבים ונמוכים יותר שיאפשרו חווית מדיה טובה יותר כאשר המכשיר במצב פתוח.

הדלפה: Galaxy Z Flip 4. 91Mobiles,
Galaxy Z Flip 4/91Mobiles

עוד צפויה סמסונג להכריז על סדרת ה-Galaxy Watch 5, שתגיע בגדלים של 40 ו-44 מ"מ, לצד דגם ה-Galaxy Watch 5 Pro, שיגיע בגודל 45 מ"מ ויחליף את דגמי ה-Classic הקודמים של החברה. בנוסף, סמסונג תחשוף ככל הנראה אוזניות חדשות, Galaxy Buds 2 Pro, שיגיעו לפי הפרסומים בשלושה צבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully