וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עוד מלבן שחור באמצע הסלון": הכירו את סדרת הטלוויזיות המעוצבות

בשיתוף LG

21.7.2022 / 8:36

טלוויזיה היא מרכז הבית ואין שום סיבה שלא ישקיעו בעיצוב שלה כמו הספה שרכשתם ממעצב או השידה הצבעונית שקניתם בחנות יוקרתית. חברת LG משיקה סדרת טלוויזיות חדשנית שמתכתבת עם עיצוב הבית

סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית. LG,
סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית/LG

טלוויזיות הן כבר מזמן פריט הכרחי בכל בית, והימים בהם הן חסמו לנו את המרחב בסלון, הסתירו או כיערו עם כבלים בולטים, נגמרו. בשל העובדה שטלוויזיה הפכה להיות רהיט עיצובי כמו ספה או שידה, החברות היום שמות דגש רב לא רק על הטכנולוגיות המתקדמות אלא גם על העיצוב של המוצר, גם ביחס לשאר חלקי הבית.

LG ישראל וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית בישראל למוצרי הבידור הביתי, השיקו לאחרונה ליין מסכי טלוויזיה חדשים שכולל טלוויזיית במגוון גדלים ובטכנולוגיה מתקדמת. אבל לא רק. "מבחינתנו הטלוויזיה היא לא עוד מלבן שחור שתקוע באמצע הסלון, אלא זה ממש מסך שמתכתב עם כל העיצוב והסטייל של הבית", מסבירה נירית כמרה, מנהלת מוצר מסכי הטלוויזיה והאודיו בקבוצת ח.י.

מסך מרחף או תמונה

"מדובר בעצם על 4 סדרות חדשות עיקריות שכולן הן OLED - טכנולוגיה ייחודית ללא תאורה אחורית, בה כל פיקסל דולק ומואר באופן עצמאי. הטכנולוגיה קיימת בשוק כבר 9 שנים, היא היחידה שמסוגלת להציג צבע שחור מוחלט, צבעוניות מושלמת - 100% תואמת למקור, ללא זליגות אור והשנה בהירות המסכים גבוהה במיוחד וטלוויזיות ה-OLED מציגות סטייל ועיצוב מתקדם במיוחד.

הסדרה החדשה הראשונה היא למעשה הכי שכיחה היום היא LG OLED G2 (מגיעה ב-6 גדלים 55-97 אינץ'). "זו בעצם מהדורת גלריה שהייחוד שלה מבחינת העיצוב זה שהיא נצמדת לקיר באפס מרחק", מסבירה נירית. "בגב הטלוויזיה יש מגרעת שלתוכה נכנס מתקן קיר ייחודי שמאפשר להצמיד את הטלוויזיה באפס מרחק מהקיר. בגלל שהצד מורכב משני חלקים - חלק אחד בולט יותר (כסוף) ואחד שנכנס פנימה (שחור) - זה נראה מהצד כמו מסך מרחף על הקיר, ומקדימה - כמו תמונה על הקיר". סדרת טלוויזיות OLED זו כוללת מסגרת דקה יותר לחוויית צפייה סוחפת יותר בנוסף להענקת עיצוב אלגנטי יותר לטלוויזיה והמחיר שלה נע מ-9,000 ומעלה תלוי בגודל.

שתי סדרות נוספות שייעודיות לעיצוב ולייף סטייל הן ART 90 הכוללת עיצוב ייחודי של מסך 65 אינץ' עם רמקול 80 ואט מתכוונן אוטומטי שעולה ויורד עם כיבוי והדלקת הטלוויזיה. "כאשר הרמקול סגור הוא מכסה שלושה רבעים מהמסך, וברבע הפנוי (תצוגת שורה) ניתן להציג שעון עם גלריה מאחורה וניתן גם לשמוע מוזיקה. הטלוויזיה כביכול סגורה, אבל יש לה שימוש. יש גם אפשרות להשעין את הטלוויזיה על הקיר בזווית של 5 מעלות ואז זה נראה כמו תמונה במוזיאון ויש לזה פן עיצובי לגמרי", אומרת נירית. המחיר של דגם זה כבר גבוה יותר ועומד על כ-25 אלף שח.

סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית. LG,
סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית/LG

טלוויזיה שעומדת על רגליים באמצע הסלון

סדרה נוספת צפויה להיכנס באוקטובר היא סדרה שנקראית pose'. "מה שייחודי בסדרה הזו שמתאימה לגדלים קטנים יותר כמו 42 48 או 55 אינץ', היא שהטלוויזיה עומדת על רגליות וניתן לשים אותה אפילו באמצע החדר אם אין קיר פנוי לתלות", מסבירה נירית. בנוסף לכך פס הרמקולים של הטלוויזיה ממוקם למטה ומאחורי הטלוויזיה יש מקום לכבלים ולחיבורים, כך שלא יראו אותם מהצד או מאחור. לטלוויזיות בסדרה עדיין אין מחירים כי הן יצפויות להגיע לארץ רק באוקטובר הקרוב.

גולת הכותרת של הסדרה החדשה, וגם היקרה בה, היא טלוויזיה שנקראת rollerball - טלוויזיה נגללת המאפשרת גלילת המסך לשלוש דרגות שונות. "הפאנל עצמו של הטלוויזיה הוא גמיש לכן ניתן לגלגל אותו. יש בו מנגנון מיוחד שמגלגל את הטלוויזיה כמו תריס והיא עולה ויורדת". מדובר על מסך יוקרתי ויקר שיעלה 330 אלף ש"ח לצרכן.

סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית. LG,
סדרת הטלוויזיות החדשה של LG שמתכתבת עם עיצוב הבית/LG

דואגים גם לסביבה

עיצוב וקיימות הולכים בשנים האחרונות יד ביד וזו הסיבה שגם במקרה הנוכחי של סדרות הטלוויזיה שמו עליו דגש. הדגמים החדשים לשנת 2022 עוצבו תוך מחשבה על הסביבה, עם טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר לאורך כל מחזור חיי המוצר. מעבר לאריזה עשויה 100 אחוז נייר, ושימוש בפלסטיק ממוחזר באריזה החיצונית, הטלוויזיות החדשות בנויות מחומרים מורכבים קלים יותר, כדי לצמצם את פליטת הפחמן במהלך המשלוח וההובלה. צריכת חשמל יחסית צנועה, מאפשרת למוצרים אלה לחסוך באנרגיה גם במהלך השימוש.

בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully