וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2 מיליון דולר: העט שהציל את אפולו 11 יימכר במכירה פומבית

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 15:31

באז אולדרין, חבר צוות המשימה של "אפולו 11" והאיש השני על הירח, מוכר במכירה פומבית כמה פריטים מהנחיתה ההיסטורית על הירח, ביניהם הג'קט שלו והעט שהציל את האסטרונאוטים מלהיתקע על הירח

באז אולדרין. GettyImages
באז אולדרין במשימת אפולו 11/GettyImages

בית המכירות סותבי'ס יציע למכירה כמה פריטים השייכים לאסטרונאוט באז אולדרין, חבר משימת "אפולו 11", והאדם השני בהיסטוריה שהניח את כף רגלו על הירח, מיד אחרי עמיתו המנוח ניל ארמסטרונג.

בין הפריטים השייכים לאולדרין שעדיין עימנו, חי ובועט, יהיו הג'קט שלו שלבש בזמן המשימה עם תג המשימה המפורסם. זהו הג'קט היחיד שמוצע למכירה ובעלות פרטית, כאשר שני עמיתיו, ארמסטרונג וקולינס, תרמו את הג'קטים שלהם למוזיאון הסמית'סוניאן בוושינגטון הבירה. מוערך שיימכר בשני מיליון דולר.

חליפת החלל של באז אולדרין. Sotheby's,
הג'קט שלבש האסטרונאוט באז אולדרין/Sotheby's

עוד שני פריטים מאוד ידועים שעומדים להיות מוצעים למכירה וצפויים גם הם להכניס בין מיליון לשניים כל אחד, הם מפסק ההצתה שנתלש ממקומו ברכב הנחיתה של אפולו 11 וכמעט השאיר את האסטרונאוטים תקועים על הירח, והעט שבאז אולדרין סידר כתחליף למפסק הפגום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
העט שהציל את האסטרונאוטים מלהיתקע על הירח. Sotheby's,
העט שבאז אולדרין סידר כתחליף למפסק הפגום/Sotheby's

פריט מסקרן נוסף במכירה יהיה רשימת הבדיקה למנועים, שאולדרין נשא עימו ועם הערות בכתב ידו. היא צפויה להכניס סכום של בין 150 ל-250 אלף דולר, מעריכים בבית המכירות.

אולדרין הוא האסטרונאוט היחיד שנותר בחיים מהצוות של "אפולו 11", לאחר פטירתו של קולינס בשנה שעברה. מניסיון עבר, מזכרות חלל הן תחום מכניס, במיוחד שמולטי מיליארדרים כמו אילון מאסק וג'ף בזוס הפכו את החלל שוב לאופנתי עם טיסות החלל הפרטיות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully