וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סמארטפונים: המהלך המפתיע של שיאומי | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 10:36

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: שיאומי נכנסת לתחום הרכבים החשמליים, הסוף לשיתוף הסיסמאות בנטפליקס וגל החום באירופה תועד מהחלל | צפו במבזק

וואלה! תתחברו/וואלה!

חולקים מנוי נטפליקס עם חברים או משפחה? שלמו עוד

נטפליקס הכריזה מלחמה על התופעה של שיתוף שמות משתמש וסיסמאות בין כמה משקי בית, תופעה שגורמת לה להפסד משמעותי בהכנסות: בשינויים שצצו בדפי התמיכה של נטפליקס בדרום אמריקה, נאמר כי נטפליקס תתחיל לגבות תשלום נוסף על שימוש במנוי מחוץ למשק הבית העיקרי של המשתמשים.

גל החום הקיצוני מייבש את אדמת בריטניה

גל החום הקיצוני מייבש את אדמת אירופה: צילומי לווין של סוכנות החלל האירופית מציגים את השפעתה החו הכבד על ההמלכה. בתמונה שפורסמה ניתן לראות כיצד שנוף הבריטי השופע בירוק נהפך לחום ויבש בפחות מחודש. עד כמה חם בממלכה? לונדון צפויה להיות אחד המקומות החמים בעולם, כשהטמפרטורות מזנקות מעל לסהרה המערבית והקריביים.

הרכב של שיאומי

הדיווחים סביב פרויקט הרכב החשמלי של שיאומי ממשיכים לזרום: היצרנית הסינית צפויה לחשוף אב-טיפוס ראשון של המכונית בחודש אוגוסט. למעשה החברה תשקיע 10 מיליארד דולר בפיתוח כלי רכב חשמליים ב-10 השנים הקרובות - כשהמטרה היא לכבוש את תעשיית הרכבים. ומתי צפויה להיות ההשקה?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גוגל צריכה לחשוש?

האם גוגל צריכה לדאוג? בכיר בחברה הודה בכנס טכנולוגי כי כמעט מחצית מדור ה-Z, צעירים שנולדו בין השנים 1997 ל-2012, לא משתמשים במוצרים שלה לחיפוש - ומעדיפים את טיקטוק ואינסטגרם כדי לחפש מידע רלוונטי… כמו איפה לאכול צהריים. לפי הבכיר בחברה, רשת הסרטונים הקצרים ממש שינתה את האופן שבו צעירים מחפשים מידע באינטרנט - וגוגל כמו גוגל, נערכת כדי להתאים את עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully