וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרימז": הרשת החברתית הישראלית שתעזור לכם להגשים חלומות

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 12:37

הרשת החדשה והשאפתנית מבקשת להבהיר שכולנו יכולים להגשים חלומות, ומציגה את עצמה כפלטפורמה החברתית הראשונה בעולם לשיתוף חלומות ועזרה הדדית להגשמתם. "לקחנו את הכלים שבאמצעותן הרשתות הקיימות גורמות לאנשים להתמכרות ומאפשרים להם להגיע להישגים"

הרשת החברתית "דרימז". יחצ,
הרשת החברתית "דרימז"/יחצ

למי מאיתנו אין חלומות? לפעמים מדובר בחלומות גדולים ולפעמים בחלומות קטנים - אם זהו חלום לקנות מכונית חדשה או לעבור לגור בטיבט. אך רוב הזמן החלומות נתקלים בקרקע המציאות. איך נקנה רכב חדש אם אנחנו במינוס, איך נעבור לטיבט עכשיו עם עומס העבודה ומה עם מסגרות לילדים?

רשת חברתית ישראלית חדשה ושאפתנית מבקשת לשנות את התמונה הזו ולהבהיר שכולנו יכולים להגשים חלומות. "דרימז" (Dreemz) מציגה את עצמה כפלטפורמה החברתית הראשונה בעולם לשיתוף חלומות ועזרה הדדית להגשמתם, כותרת בומבסטית שמאחוריה רעיון פשוט למדי - לבד כנראה שלא נגשים חלומות, אך אם נשתף את החלומות הללו עם אנשים אחרים ברשת החברתית נקבל מהם את התמיכה והעידוד לעשות זאת - ונגשים אותם.

"מבחינתי דרימז זו מהפכה תרבותית - היכולת שלנו לבוא ולשתף אחרים, לספר להם מה הייעוד שלנו בחיים, מה אנחנו רוצים להגשים - השאיפות והרצונות הכי עמוקים שלנו בעולם", מסביר יובל מנצורה, מייסד החברה. "כשהיינו בגן שאלו אותנו מה החלום שלנו, אבל מאז אף אחד לא חושב ולא שואל את זה. בתפיסה שלי חלומות זה משהו שנועד להתגשם - יש לך את הכוח להביא את הרעיון שלך אל העולם".

"יש אגדה שמספרת על כך שאחרי שאדם מת מגיעות לקבר שלו רוחות שמייצגות את החלומות שלו. הן מספרות שהן באות כעת כי היה לאותו אדם להביא אותן לחיים וכעת הן צריכות למות איתו. החלום שלי, אם להשתמש בסיפור הזה כפרפרזה, הוא שיהיו כמה שפחות רוחות שכאלו".

הרשת החברתית מאפשרת למשתמשים שלה את אותם הכלים כמו רשתות חברתיות אחרות, אך בניגוד לפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או כל רשת אחרת - המטרה ב"דרימז" היא אחת - להגשים את החלומות של המשתמש, החל מאימוץ חתול או יציאה לטיול ועד שאיפה להרוויח מיליונים או לנחות על מאדים. "המטרה הינה לאפשר להמונים לחיות חיים בעלי משמעות והגשמה עצמית", מצהיר מנצורה.

באמצעות הרשת החברתית, שכבר פעילה בישראל ושניתן להוריד אותה בסלולרי בחנויות האפליקציות, ניתן להעלות סרטון קצר שבו תיאור החלום. הרשת מדריכה ומעודדת את הגולשים לשתף בהצלחות ובכישלונות שלהם בדרך להגשמת החלום, וכן מאפשרת לקבל תגובות מגולשים אחרים על מנת להסתייע בחוכמת ההמונים וליהנות מעידוד של הגולשים האחרונים בדרך להגשמת היעד.

החלומות באפליקציה מגוונים למדי. משיטוט מהיר נתקלנו באדם שהחליט לבנות בריכה באמצע המדבר ותיעד את עצמו עושה זאת, בגבר שמתכונן לרוץ מרתון באמצעות נעליים יחפות (Barefoot Shoes), ובאישה שחולמת להקים משרד עורכי דין מצליח. בין המשתתפים נמצא גם אושיית הרשת סניה ולדברג ששם לעצמו אתגר רציני - לרוץ כל יום במשך 90 יום ברצף. הוא כבר נמצא כמעט במחצית הדרך ומשתף כמעט מדי יום על ההתקדמות והאתגרים שלו ברשת החברתית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אפליקציית "דרימז". Dreemz,
הרשת מדריכה ומעודדת את הגולשים לשתף בהצלחות ובכישלונות שלהם בדרך להגשמת החלום/Dreemz

"נעזרתי באפליקציה הזאת כדי לתת לעצמי מוטיבציה לרוץ כל ערב", שיתף לאחרונה את מאות אלפי עוקביו בפייסבוק. "חוץ מזה שזו פאדיחה לעצור באמצע כאשר אנשים עוקבים אחריך ומצפים לעדכונים, זה גם מכניס אתכם למוד של עשייה. האפליקציה גם מכריחה אתכם לפרק את החלומות והמטרות שלכם לתתי משימות.

אנשים העלו שם חלומות ומטרות די מעניינות. מישהו רוצה להיות שחקן NBA, מישהו רוצה להיות ראש עיריית חיפה, מישהו רוצה לפרק את ההסתדרות. ממליץ לכם בחום להיכנס. זו אשכרה פלטפורמה שמתעסקת בהתפתחות אישית וקידום מטרות. אני ממש אהבתי, ומשתמש בה ואפילו בודק פעם ביום מה אחרים מעלים".

מנצורה מספר כי "לקחנו את הכלים שבאמצעותן הרשתות החברתיות הקיימות גורמות לאנשים להתמכרות ויצרנו מקום שמקדם אנשים ומאפשרים להם להגיע להישגים. במקום בידור אנחנו רוצים לאפשר לאנשים להגיע למקומות נפלאים בחייהם. אנחנו רואים ברשתות רק את ההצלחות ורגעי האושר, אבל לפעמים זה לא אותנטי. אני רוצה שאנשים יהיו אמיתיים. יספרו גם על הכישלונות שלהם, מתוך ידיעה שכולנו שם כדי לגדול ולצמוח".

אפליקציית "דרימז". Dreemz,
"לקחנו את הכלים שבאמצעותן הרשתות החברתיות הקיימות גורמות לאנשים להתמכרות"/Dreemz

"החזון שלי הוא ליצור מקום בטוח לחלומות", אומר מנצורה. "פעמים רבות אנשים לא מרגישים בתמיכה מהסביבה שלהם לשתף את החלומות שלהם. אם הייתי מספר לשכן שלי לפני שלוש שנים שאני הולך לפתוח חברה שתתחרה במארק צוקרברג הוא היה אומר לי שאני חיי באשליות. אז עוד לא הגשמתי את החלום שלי לחלוטין, אבל אני עושה צעדים אקטיביים כדי לעשות זאת. זה החלום שלי - לאפשר לכל אחד מקום בטוח ולא ציני לחלום. שיוכלו לתעד את המסע בדרך להגשמה שלו, ולקבל בדרך תמיכה מקהילה חזקה".

הרשת החברתית השאפתנית כבר הושקה בישראל, וזכתה לאחרונה באחת מתחרויות הסטרטאפים היוקרתיים בישראל "מדינה למופת". כעת הם פועלים על מנת לגבש שיתופי פעולה נוספים, והיא עתידה לצאת בחודשים הקרובים לקמפיין גיוס המונים.

"כבר עכשיו אני רואה אנשים מדהימים בישראל שמשתפים באומץ את החלום שלהם והופכים אותנו לשותפים בכל המסע שהם עוברים - בקשיים ובהצלחות, באתגרים ובהישגים", מסכם מנצורה. "החלום שלי הוא להגיע למיליוני משתמשים, להפיץ את הבשורה הזו בכל העולם. אפשר לחלום וגם להגשים את החלומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully