וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פידים נפרדים לחברים ומשפחה: פייסבוק מציגה שינוי עיצובי חדש

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 8:26

הרשת החברתית השיקה לשונית חדשה במסך הבית⁩ - שתציג את התוכן בצורה חדשה ומסודרת יותר. הסיבה, כמובן, היא לספק מענה למתחרה הגדולה ביותר - טיקטוק. כך זה נראה

הפיד החדש של פייסבוק. Meta,
הפיד החדש של פייסבוק/Meta

מייסד ומנכ"ל מטא מארק צוקרברג הכריז בסוף השבוע על תצוגה חדשה של התכנים בפייסבוק, שתכלול לשונית פידים (Feeds) - דרך חדשה באמצעותה אנשים יוכלו לראות בנפרד את הפוסטים האחרונים שהחברים שלהם פרסמו התכנים שעלו בדפים אחריהם הם עוקבים והפרסומים בקהילות שבהן הם חברים.

במסגרת השינוי יחולק הפיד למספר אזורי תוכן באמצעות לשונית פידים (Feeds) חדשה, שתאפשר למשתמשים לבחור בין אפשרות לצפות בתוכן המוצג להם בפלטפורמה באופן מותאם אישית, או לצפות בתוכן שפורסם על ידי חברים ובני משפחה ויסודר באופן כרונולוגי. בתצוגת פידים לא יופיעו הצעות לתוכן (Suggested for you), אך כן יוצגו מודעות.

הפיד המדורג שמוצג כיום בפייסבוק - ייקרא בית (Home), והוא יישאר ברירת המחדל של הפלטפורמה. זה המקום שבו תתרחש חוויית הגילוי של תוכן חדש באמצעות המלצות, בנוסף לחיבור עם החברים והמשפחה. המטרה, כמובן, היא לספק מענה למתחרה הגדולה ביותר של מטא - הרשת החברתית הסינית טיקטוק, ולמעשה מדובר על פיד גילוי תכנים בדומה ל-For You בטיקטוק.

אפשרות התצוגה החדשה תופיע למכשירי iOS בסרגל הכלים שבתחתית המסך, ואילו באנדרואיד - בחלקו העליון של המסך. העדכון יושק בהדרגה ברחבי העולם, לרבות ישראל, בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully