וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות מלצרים שמורכב מרובוטים: הסניף הטכנולוגי החדש של רשת "יומנגס"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 12:34

רשת ההמבורגרים פתחה סניף עם קונספט טכנולוגי חדש שכולל בין היתר רובוטים. המטרה: לחסוך למלצרים את ההתרוצצויות החוזרות ברחבי המסעדה ולהתמקד בחוויית הלקוח ונתינת שירות טובה יותר

גל בכר, מנכ"ל ובעלים של רשת יומנגס. שני רגב,
גל בכר, מנכ"ל ובעלים של רשת יומנגס/שני רגב

רשת ההמבורגרים יומנגס, המזוהה עם קו קולינרי מושחת במיוחד בבעלותם של האחים גל וטל בכר, פתחה בשבוע שעבר לפתוח את המסעדה השישית של הרשת בכפר יונה בה הושקעו כ-6 מיליון שקלים. הסניף משתרע על פני 400 מ"ר וכולל צוות מלצרים שמורכב גם מרובוטים. תפקידם הוא להביא את המנות, מפיות וסכו"ם לשולחן, ולהחזיר את הכלים המלוכלכים אל המטבח.

למעשה הרובוטים חוסכים למלצרים את ההתרוצצויות החוזרות ברחבי המסעדה, ומסייעים למלצרים להתמקד בחוויית הלקוח ונתינת שירות צמודה וטובה יותר. בנוסף, במסעדה נבנה מטבח שתוכנן ע"י מעצב המטבחים ג'קי דבח וכולל טכניקות בישול מתקדמות, לרבות: סו-וויד, עישון חם, עישון קר, Slow Cooker ועוד.

בנוסף, במסעדה יוצג ממשק טכנולוגי חדשני לאינטראקציה ישירה עם הלקוחות בשם Main-You המאפשר ללקוח להיות שותף מרכזי ופעיל בקבלת החלטות אודות מנות חדשות שיכנסו לתפריט. הפלטפורמה משודרת בלייב על גבי מסך של 98 אינץ' ותאפשר לכל סועד להציע מנה חדשה, להצביע להצעה שהועלתה ולצפות בלייב בהצעות השונות. אחת לחודש המנה שתקבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, תזכה להיכנס לתפריט.

גל וטל בכר, מנכ"ל ובעלים של רשת יומנגס. שני רגב,
הרובוטים חוסכים למלצרים את ההתרוצצויות החוזרות ברחבי המסעדה. גל וטל בכר, מנכ"לים ובעלים של רשת "יומנגס"/שני רגב

"אנו גאים לפתוח את המסעדה החדשה שלנו בקניון כפר יונה. חלק מהחזון של רשת יומנגס, הוא להביא ללקוחותינו חדשנות קולינרית, קדמה טכנולוגית ולהיות צעד אחד קדימה בענף המסעדנות", אומר גל בכר, מנכ"ל יומנגס. "פתיחתה של מסעדת כפר יונה והערכים החדשניים שהיא מציעה, הם חלק מרכזי מהצמיחה וההתפתחות של הרשת- החל מהמנות הייחודיות והלא שגרתיות, דרך המטבח המתקדם ועד העיצוב העתידני והממשק הטכנולוגי בו הלקוחות יוכלו לקחת חלק בפיתוח התפריט. מדובר בצעד עסקי ומשמעותי של רשת יומנגס, וכן אנו צפויים עוד לפתח אותו בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully