וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה בדרך? חיקוי סיני לאייפון 13 פרו מקס נמכר ב-150 דולר

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 9:41

היצרנית הסינית LeBest הציגה דגם חדש שנראה כחיקוי כמעט מושלם לאייפון 13 פרו - כולל הרקע במסך. עם זאת, המפרט נחות במיוחד ולא תקבלו את שירותי גוגל

LeBest X14 Pro Max. LeBest,
LeBest X14 Pro Max/LeBest

עולם הסלולר של ימינו רווי ב"השראות", אבל לפעמים גם להעתיק צריך לדעת: יצרנית סמארטפונים סינית בשם LeBest, הכריזה על סמארטפון שנראה דומה להפליא לאייפון 13 פרו מקס, ולא בדיוק מנסה להסתיר את החיקוי.

המכשיר, LeBest X14 Pro Max (שמתם לב לקריצה הברורה לאייפון 14 פרו מקס שיוכרז בקרוב?), שואב מהאייפון מספר פרטים: לדוגמה, המכשיר כולל מערך מצלמות אחורי שנראה בדיוק כמו בדגמי האייפון 12 פרו מקס והאייפון 13 פרו מקס, עם שלוש עדשות המסודרות במשולש, לצד פלאש LED מעל העדשה הימנית ומתחתיה חיתוך שנועד להיראות כמו חיישן LiDAR (המיועד למדידת מרחק).

LeBest X14 Pro Max. LeBest,
דומה להפליא לאייפון 13 פרו מקס, ולא בדיוק מנסה להסתיר את החיקוי. ה-LeBest X14 Pro Max/LeBest

ה-LeBest X14 Pro Max כולל גם מסגרת בחיתוך חד וגוון כחול המכונה Sapphire Blue, שמחקה בבירור את צבע ה-Sierra Blue של אפל. וזה לא הכל, את העתקה הבוטה ביותר אפשר למצוא בתמונה הרשמית שהפיצה החברה, בה היא עושה שימוש בטפט המקורי של אפל לדגמי האייפון 13 פרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייפון 13 פרו. אפל,
מבחינים בדימיון? אייפון 13 פרו מקס/אפל

עם זאת, יש כמה שינויים קטנים - בגבו של המכשיר נמצא מסך משני, המגרעת המוכרת הוחלפה ב"חור" עבור מצלמת הסלפי, והוא תומך בטעינה מהירה בהספק של 40 וואט. כצפוי, המפרט נחות במיוחד (150 דולר, אחרי הכל): יש לו צג LCD בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית FHD, עם קצב רענון של 60 הרץ בלבד. בנוסף, הוא כולל את מערכת ההפעלה של Huawei כחלופה לגוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully